Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.12.2013

Rozdanie wygrywa...

(polish only, sorry)

Rozdanie zakończyło się w piątek, czas na podsumowanie i wyniki.

Dziękuję wszystkim za udział i witam nowe czytelniczki :) Mam nadzieję, że się rozgościcie zostaniecie ze mną na dłużej.

Pytałam Was też o to czy wolicie jedną większą nagrodę, czy dwie mniejsze. Przeczytałam wszystkie odpowiedzi, zliczyłam glosy i wychodzi na to, że znaczna większość z Was woli rozdania z 2 (lub więcej) mniejszymi nagrodami - 75 głosów. Za jedną większą nagrodą było 29 z Was. 

A teraz werble... 



Ten oto zestaw otrzyma.... 

a Rafflecopter giveaway

Serdecznie gratuluję!! Już wysyłam do Ciebie maila :)

A dla reszty już szykuje się kolejna niespodzianka ;).. Ale to za jakiś czas...

24 komentarze:

  1. Kochana, chciałam pogratulować, ale u mnie nie wyświetla się wylosowana osoba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyświetla się, tylko trzeba poczekać, aż się załaduje.
      Gratuluję!!

      Usuń
    2. :) tak więc - gratulacje!

      Usuń
  2. Gratulacje! No i zostajemy.. jak najmilej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju jeju dziękuję! to moja pierwsza wygrana w rozdaniu ^^ już odpisałam na maila! Co za cudowna nowina ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń