Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.12.2013

Ośnieżone drzewka mi sie marzą... I am dreaming of a snowy trees...

Taki prosty wzorek a taki uroczy... 

Such a simple pattern and so adorable...



Do wykonania potrzebny jest jedynie lakier bazowy (u mnie China Glaze Emerald Green), biała farbka akrylowa, cienki pędzelek/sonda/wykałaczka i top coat. Czy muszę pisać coś więcej? :)



To make it all You need is a base colour (I used China Glaze Emerald Green), white acrylic paint, thin brush/dotting tool/toothpick and a top coat. Must I write more? :)



Jesteście już w świątecznym nastroju?

Are You in a Christmas mood yet? 



34 komentarze:

  1. Świetny pomysł, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Podoba mi sie pomysł, bardzo staranne wykonanie i jeszcze ten lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny jaką macie wyobraźnie bardzo fajnie to wyszło i jak świątecznie jeszcze coś z temetyką grudniową chcemy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ośnieżone drzewa są piękne... ale tylko na paznokciach :p

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie na pazurkach już reniferki :D
    super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piekne, idealne na Swieta xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł ! a jak świetnie ci wyszło wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swiatecznie sie zrobilo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądają Twoje ośnieżone drzewka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne, aż zawiało świętami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. te choineczki podbiły moje serducho! byłam pewna że to stemple!
    koniecznie zmałpuję ten wzorek, bo jest prześliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małpuj do woli :) Czekam na Twoje drzewka zatem :)

      Usuń
  12. O mamusiu co za piękne paznokcie! Co coś pokazujesz ja jestem co raz bardziej zauroczona! Po cichu nawet liczę, że zmalujesz jakieś cudo na mój konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyszło, kolor lakieru bardzo w moim stylu ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super to wygląda. Nie lubię zieleni na pazurkach, ale w okresie świątecznym czasami u mnie gości;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdobienie, a ta zieleń... Miodzio... Chciałabym ją mieć...:) Mikołaju, Mikołaju, czy Ty z lasu...itd ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale czadowo!! chociaż ja jeszcze nie czuję atmosfery świąt, może jak się zabiorę za pieczenie pierniczków to coś poczuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyżby znowu ktoś pożyczył zdjęcia? http://szafa.pl/c16626645-lakier-do-paznokci-oriflame-sheer-cream.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano... ale tu chociaż pozostał adres bloga na zdjęciu, wiec mi tak bardzo to nie przeszkadza. Na Allegro perfidnie wycinają i wstawiają swój znak wodny. Doszukałam się chyba 5 takich przypadków tylko moich zdjęć. O innych blogerkach nie wspomnę.

      Usuń
  18. mi też się marzą! nie jestem w świątecznym nastroju, ale bardzo lubię śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wyglądają! Bardzo fajnie to wykombinowalaś:)
    Dziś dopiero rozwiesiłam po domu jakieś ozdoby.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiało zimą - świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne! Lakier od China Glaze jest przecudowny. Dzięki Tobie jeszcze bardziej czuje nadchodzące święta! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacja, od razu skojarzenie ze świętami, biała zimo przyjdź! ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. faktycznie jest bardzo urokliwy :)

    OdpowiedzUsuń