Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.12.2013

My top 7 christmas songs.

Trochę mi brakuje ostatnio czasu, dlatego dzisiaj taki luźniejszy post. Oto 7 świątecznych piosenek, których muszę posłuchać kilkanaście razy w przedświątecznym czasie:) (kolejność przypadkowa)

I am short on time lately, that's why today I have a light post. Here is my 5 Christmas songs that I have to listen at least a dozen of times in the Christmas time :) (random order). 

U2 - Christmas, Baby Please Come Home


Chris Rea - Driving home for christmas




Dean Martin - Let it Snow!





The Pogues & Kirsty McColl - Fairytale Of New York



Slade - Merry christmas everybody



Nat King Cole - Chestnuts roasting on an open fire



Donny Hathaway - This Christmas 


 

Jaka jest Wasza ulubiona piosenka? Wrzucajcie linki :)

What's Your favourite song? Throw me some links :)

14 komentarzy:

  1. Moja ulubiona to Last christmas zdecydowanie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a moja ukochana to All I want for Christmas is you :) I tak z innej beczki to uwielbiam zimową reklame Whiskas z przepieknym kotkiem :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamy chyba nie widziałam, ale Whiskas ma zawsze takie cudne kociaki w reklamach :D

      Usuń
  3. u mnie króluje oczywiście Wham, a z Twoich znam Snow i chris rea, które lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham piosenki świąteczne :) Magiczny czas - magiczne melodie ;) Ale najbardziej kocham kolędy w wykonaniu Zakopowera, znasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Puszczam sobie Twoją listę, i wczuwam się w świąteczny nastrój :) Uwielbiam poznawać nowe piosenki na ten wyjątkowy czas :3
    Ja oprócz tych typowych piosenek, lecących ciągle w sklepach, uwielbiam 'Do they know it's christmas' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze dodałabym tą : http://www.youtube.com/watch?v=_r8j05gowgU
    No i wielki hicior http://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI i inna wersja http://www.youtube.com/watch?v=CIACdaxutkc :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo widzę, że nie tylko ja wpadłam na pomysł wrzucenia na bloga świątecznych hitów :D Oczywiśćie U2 przypadło mi najbardziej do gustu, choć rywalizuje z tą ostatnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie Last Christmas? ;) to mój zdecydowany faworyt świąteczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubię :) musiałabym chyba top 15 opublikować :p

      Usuń
  9. Dean Martin - Let it Snow! na pewno by się znalazło na mojej liście, taka lekka fajna pioseneczka :) Poza tym dodałam bym Last Christmas :D I jeszcze Shakin Stevens - Merry christmas everyone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie musi być Wham - Last christmas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak świąteczne piosenki są cudowne:) nastrajają jak żadne inne ;)

    OdpowiedzUsuń