Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.12.2013

Koronka raz jeszcze. One more time lace.


Nadal jestem zauroczona ta folią transferową. Wersję granatową pokazywałam Wam O TU
Tym razem chciałam, aby wzór był bardziej widoczny, ale też nie chciałam aby wyglądał tak samo. No i wykombinowałam, że nałożę ją na cześć paznokcia aby uzyskać efekt podartej koronki :) Chyba mi się udało. 

I am still amazed with that lace transfer foil. I already showed You navy blue version HERE. This time I wanted the pattern to be more visible, but I didn't wanna do exactly the same thing. And so I applied it just on a part of a nail to achieve the effect of ripped lace :) I think I managed.


Bazą jest tu cudowny lakier Kiko Satin Pastel Pink. Całość pokryta top coatem Golden Rose Gel Look.

The base is a lovely polish from Kiko Satin Pastel Pink. Everything sealed with Golden Rose Gel Look top coat. 


Szkoda tylko, ze folia transferowa nie trzyma się na paznokciach tak długo jak lakier. Bo mogłabym take paznokcie nosić i tydzień.

Pity the transfer foil doesn't last on the nails as long as the nail polish. I could wear nails like this for a week.


I prawa ręka.

And my right hand.


I jak? Może być, czy wygląda to niechlujnie? 

What You think of it? Looks good, or too messy?

43 komentarze:

  1. Wygląda genialnie! Ja jako wielka fanka koronek jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zauroczona, super pomysł z tą folia;) chyba sciagne od Ciebie ten wzór, jednak powiedz gdzie kupilas ta folie?ja u siebie w hurtowni dostałam tylko złota i srebrna, nie bylo zbyt duzego wyoboru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam ją na Ebay'u za trochę ponad dolara.

      Usuń
  3. Przeurocze! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda całkiem przyjemnie.. mimo, że niechlujnie nie wygląda to tak, żeby nie móc się w nich pokazać gdziekolwiek. Gorzej jakby końce pazurków były już starte.. wtedy wyglądałoby to bardzo niechlujnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wygląda, rewelacja, ogromnie mi się podoba takie zdobienie. Myślałam, że to prawdziwa koronka, a to folia :) Ja z prawdziwej białej koronki miałam zrobione mani na swój ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda, a lakier śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają niesamowicie: elegancko i zmysłowo!
    też mogłabym je nosić kilka dni (tygodnia bym nie wytrzymała). Szkoda właśnie, że z ta folią są takie problemy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie, świetnie to wygląda...ja na to zdobienie daje lakier hybrydowy, wtedy trzyma sie znacznie dłużej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uzywam hybrydowych lakierów, ale rzeczywiście jest to jakis sposób na folię :)

      Usuń
  9. super, bardzo mi się podoba taka porwana :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nigdzie nie ma tutorialu jak tego używac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wróce do siebie po swiętach to postaram sie zrobić jakiegos tutoriala :)

      Usuń
  13. mi sie tak średnio podoba, ale ten kształt paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie :D ty to zawsze masz świetne pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  15. WoW! Koronka na pazurkach zawsze mi się podobała, ale nie pomyślałam że może prezentować się aż tak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. ta podarta wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne *.* Dodałaś pazura do grzecznego mani tym podcięciem folii:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie to wygląda, lubię koronki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie :)) chyba też zainwestuję w taką folię ;) tylko czy taki żółtodziub jak ja poradzi sobie z nią ??:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) Przykleja się ja jak naklejki prawie.

      Usuń
  20. ale pięknie wygląda ta koronka w porównaniu z tym nudziakiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialnie Ci to wyszło... musze i ja wypróbowaC na swoich paznokciach wyczrowac takie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super efekt, taki vintage trochę ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta podarta wygląda bardzo fajnie! A na co kleisz folię? Na klej czy sam lakier? Mam kilka arkusików i nie umiem się z nimi obejść..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na specjalny klej do folii. Nie probowalam na sam lakier, nie wiem czy sie przyklei dobrze.

      Usuń
  24. wygląda przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mrrr uwielbiam motyw koronki *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo szykowne mani, niczym podarta sukienka;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. wygląda pięknie, sprawdzałaś może, czy top nie niszczy błyszczącej folii?

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie sprawdzałam. Jestem u rodziców aż do Sylwestra i nie mam tu ani kawałeczka folii.
    Ten mani czekał tylko na publikacje. Sprawdzę jak wrócę do siebie :)

    OdpowiedzUsuń