Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.12.2013

Kiko, Golden Rose i stempelki.


Ten manicure nosilam jakieś 2 miesiące temu. A że nie mam nic nowego do pokazania to wyciągam starsze zdjęcia..
Użyłam tu dwóch piaskowych lakierów: Kiko Sugar Mat Taupe i Golden Rose Holiday 63. Do stempelków użyłam Catrice From Dusk to Dawn i płytki Pueen 13.
Zauważyłam, że Golden Rose szybciej ściera się z końcówek. Szkoda - podobało mi się takie zestawienie.


I was wearing this manicure about 2 months ago. But since I don't have anything new to show You I am digging out some older photos..
I used here two sandy polishes: Kiko Sugar Mat Taupe and Golden Rose Holiday 63. For stamping I used Catrice From Dusk to Dawn and a Pueen 13 stamping plate
I noticed that Golden Rose shows tipwear much faster. Pity - I liked this combo.


I prawa ręka :)

And my right hand :)


26 komentarzy:

  1. Fajny zestaw, choć najbardziej podoba mi się ten jeden paznokieć z wzorkiem :) szkoda, że się szybko ściera...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zestawienie kolorów, ale różowy paznokieć jest przeuroczy- razem z tymi stemplami kojarzy mi się z wata cukrową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny ten serdeczny paluszek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszedł ten wzorek na różowym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woo, z tym wzorkiem wygląda na prawdę rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się :) delikatnie a ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne połączenie, lubię je: róż i szarość - świetnie się komponują :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne urozmaicenie "błotka" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stempelek najlepszy:D Świetnie wygląda na piaskowym wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, zwłaszcza ten 'różowy' palec ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyszło :D te stempelki na tych lakierach piaskowych nieziemsko wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne połączenie, różowy paznokieć hipnotyzuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne paznokcie ;) cudowny jest ten serdeczny.

    OdpowiedzUsuń
  14. róż i szarość wyjątkowo do siebie pasują. Jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie przełamałaś szarość tym różem <3

    OdpowiedzUsuń