Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.12.2013

Grudniowy haul. Dcember's haul.


Znowu dosyć spory, zbiorczy haul. Ale gdy tylko jestem w Polsce, korzystam jak mogę. Chyba już standardowo przeważają lakiery do paznokci. Kilka z nich upolowałam w bardzo okazyjnej cenie na Allegro. Na zdjęciach zabrakło dwóch białych lakierów (nadal szukam dobrego do stempli).

Another quite large, monthly haul. But I always take advantage of my trips to Poland. It must be a standard thing that it's mostly nail polishes. Some of them I got in a very attractive price on Allegro (like Ebay). Two white ones didn't get to the photos (I am still looking for a good one for my stamps).


Ados: 06, 03, 01, 05


Color Club: Love 'em/Leave 'em, Wild at heart, Age of Aquarius


China Glaze: Orange Knockout, Ruby Pumps, Swing baby


OPI I Don't Give a Rotterdam, Sally Hansen Maximum Growth plus, Maybelline color tatto - permanent taupe


Marion: 
Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym, Spray regenerujący i dwa olejki

Light hair conditioner with argan oil, regeerating spray and two oils


Neutrogena: krem do rąk, balsam do ciała i do ust z maliną nordycką, 
Żel pod prysznic Original Source, 
odżywka do włosów Nivea
I dwa lakiery Eveline miniMax holograficzne 413 i 402

Neutrogena: hand cream, body balm and lip balm with nordic berry
Original Source shower gel,
Nivea hair conditioner
and two nail polishes from Eveline 413 and 402


Oriflame: 
Miodek do ust porzeczkowy, 
odżywka do paznokci 
i lakier Powershine Reflecting Silver

Blackcurrant lip balm, 
nail conditioner 
and a nail polish Powershine Reflecting Silver


Avon:
farba do włosów (będę znowu przyciemniać włosy)
dwa lakiery Diamond Sparkle: Stunning Cobalt (już go pokazywałam TU) i Mystic,
tusz do rzęs Luxe
nowy krem marchewkowy
i masło do ciała Planet Spa Bali Botanica


hair pant (I'm gonna darken my hair again)
two nail polishes Diamond Sparkle: Stunning Cobalt (I was showing this onw HERE already) and Mystic
Luxe mascara
New carrot face cream
and body butter from Planet Spa Bali Botanica


W konkursie organizowanym przez Weronikę za zajęcie trzeciego miejsca otrzymałam tyle dobroci od firmy Promoto.

In a competition organized By Weronika I won third prize and got so many goodies from Promoto. 


A tu cuda, których pozbywała się Unapreciated, a u mnie znalazły nowy dom :)

And here are some pretties that Unapreciated was getting rid off and they found a new home with me :)

Essence Haunt me if You can, Into the dark,
China Glaze Purr-fect Plum,
Orly You're blushing, Jealous, Much?
OPI My very first knockwurst
Colour Alike Q 118 Diskorelaks

Teraz czekam na Mikołaja :p

Now I am waiting for the Santa :p

38 komentarzy:

  1. lkierów zazdroszcze fajne okazy a pielęgnacja też sporo zdobyczy ja firme Marion lubię w szczególnosci produkty do włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie ten nowy krem marchewkowy z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że będzie bardziej nawilżający. Lepiej sprawdza się u mnie jako balsam do ciała niż na twarz.

      Usuń
    2. a ja go właśnie wyjęłam i na dniach zacznę używać, ciekawe jak u mnie się sprawdzi..

      Usuń
  3. China Glaze: Ruby Pumps, Swing baby po prostu są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. też z avonu zamówiłam krem marchewkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ale lakierów,
    te nowe buteleczki z Avon fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile cudowności ! Miłego testowania !

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  7. super nowości a najbardziej zazdroszczę lakierów ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zamiar kupić sobie jakiś olejek z Marion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam ten pomarańczowy już. Przepięknie pachnie!

      Usuń
  9. o mamciu, ile wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  10. ile lakierów :o szalona :D ale wiem jak to jest, uzbiera się cały miesiąc i potem tak dużo tego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem jak to się tak zbiera :p

      Usuń
  11. Noo sporo tego :) ja ostatnio też kupiłam biały piasek Adosa :)
    i widzę jedną z moich ulubionych odżywek - long repair :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją chyba już kiedyś miałam razem z szamponem i też mi pasowała :)
      Musze sobie przypomnieć ja działa.

      Usuń
  12. ile cudowności!!
    Wild at Heart mam i uwielbiam, za to marzy mi się Ruby.... *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Iiiiilllleee dobroci w jednym miejscu :) Super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko ile zdobyczy - ciekawi mnie tylko czy udaje Ci się zużyć wszystkie lakiery, które kupujesz bo masz ich bardzooo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ultralekką odżywkę z olejkiem arganowym muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekami mnie to maslo z Avonu- siostra miala mi dac, ale jeszcze nie otrzymala go :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze czeka w kolejce. Musze pokończyć te pootwierane :p Ale już niedługo przetestuję :)

      Usuń
  17. Ale sporo nowych lakierów Ci wpadło :]

    OdpowiedzUsuń
  18. na ostatni zdjęciu, kolor China Glaze to kolor marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle pięknych lakierów, że nie wiedziałabym czym malować paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Vampirowe cuda masz :) ja mam tylko 1, no i widzę, że Eveline dorwałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorwałam! Było nawet więcej kolorów, ale powtarzałyby mi się :)
      Te dwa są cudne!

      Usuń
  21. woow świetne lakiery chinka czerwona ullla sam bym taką przygarnęła do swojego grona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I jak zwykle mania lakierowa Cię ogarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę takich super rzeczy i gratuluje wygranych :)

    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń