Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.12.2013

Essence - Ice Ice Baby (zapowiedź/preview)


Essence-Ice-Ice-Baby-Collection-Spring-2014

I jeszcze jedna limitowana kolekcja od Essence w bardzo pastelowych kolorach. Limitka idealna na mroźną zimę :)


And one more limited edition from Essnce in very pastel colours. This limited edition is gonna be perfect for a cold winter :)

Eyeshadow – €1.99*
01 Do the Rittberger
02 Junior Championship
03 Ice Crystals Everywhere
Essence-Spring-2014-Ice-Ice-Baby-Collection-3
Essence-Spring-2014-Ice-Ice-Baby-Collection-4
Essence-Spring-2014-Ice-Ice-Baby-Collection-5
Eye Pencil  – €1.99*
01 Ice Crystals Everywhere
02 Icebreaker
03 Ice skates on!
Essence-Spring-2014-Ice-Ice-Baby-Collection-6

Lip Balm – €1.29*
01 Backflip
02 Do The Rittberger
Essence-Spring-2014-Ice-Ice-Baby-Collection-7

Shimmer Powder  – €3.29*
01 Ice Skating @ rockefellers
Essence-Spring-2014-Ice-Ice-Baby-Collection-1Essence-Spring-2014-Ice-Ice-Baby-Collection-2

Nail Polish  – €1.59*
01 Junior Championship
02 Do the Rittberger
03 Ice Skates On!
04 Icebreaker
Essence-Spring-2014-Ice-Ice-Baby-Collection-8

Hand Protection Balm  – €1.99*
01 Let me Hold your Hand
Essence-Spring-2014-Ice-Ice-Baby-Collection-9

Cable clip – €1.99*
01 Dancing on Ice
Essence-Spring-2014-Ice-Ice-Baby-Collection-10

Jak dla mnie słabiutko. Ani dzisiejsza, ani wczorajsza limitka mnie nie zachwyciły. 

Both today's and yesterday's edition are nothing special to me.

Dostępność: od początku stycznia do końca lutego 2014 w nastepujacych krajach: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Bułgaria, Hiszpania, Portugalia, Polska, Litwa, Łotwa, Rosja, Arabia Saudyjska, Izrael, Kuwejt, Palestyna, Boliwii i Chile.

Avaliability: early January until end February 2014 exclusive to the following countries: Germany, Austria, Switzerland, Hungary, the Czech Republic, Slovakia, Slovenia, Bulgaria, Spain, Portugal, Poland, Lithuania, Latvia, Russia, Saudi Arabia, Israel, Kuwait, Palestine, Bolivia, and Chile.


*cena sugerowana/suggested retail price

źródło/source 

18 komentarzy:

  1. Wow, nawet w Polsce będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze mówiąc, mnie również nie porwało ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam je już u kogoś wczoraj.. jak dla mnie lodowe lakiery wyglądają bardzo ciekawie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też kurcze niestety nic do gustu nie przypadło :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam chrapkę na puder :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zainteresowały jedynie lakiery,choć też nie jakoś mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podoba, bardziej niż ta wczorajsza, więc cieszę się, że ta będzie dostępna tez u nas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie lepsza niż ta wiosenna :) Na lakiery chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szału fakt nie robi, ale może coś by się wybrało choć by końcowy gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. trzy lakiery mi się podobają i ten spinacz do kabla :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi się podoba ;) szminki, kredki i lakieryyyyyyy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery wyglądają super! Na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś mnie z tej kolekcji nic nie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wolałabym, żeby inna limitka była u Nas dostępna ;p

    OdpowiedzUsuń