Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.12.2013

Dzień Darmowej Dostawy.

(polish only)

Już po raz czwarty możemy skorzystać z darmowej dostawy w wybranych sklepach internetowych. Więcej o samej akcji możecie przytarczyc TU, chociaż pewnie każda z Was o tym słyszała.
A listę sklepów znajdziecie TU



Warto też zajrzeć na stronę producenta, bo może też bierze udział w akcji, a nie ma go na liście :)

Do mnie już leci paczuszka z colorowo.plezebra.pl i goodies.pl :)

Poczyniłyście już jakieś zakupy?

8 komentarzy:

  1. fajna jest ta akcja, ja na razie wybieram buty:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałam uzupełnić zapas wosków i co? Jedyne, które mnie interesowły zniknęły :( Bo w nocy jeszcze były dostępne, a darmowa przesyłka nie była ogłoszona...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szukam wosków i kominków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zbuntowałam i nic już nie kupuję bo w sumie nie mam na nic potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zamiar zakupić jakieś prezenty już i właśnie szukam czegoś ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochamy kochamy takie akcje. My rowniez bierzemy udzial :) ostry-sklep.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się skusiłam na zakupy w Minti Shop i Golden Rose styl :)

    OdpowiedzUsuń