Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.12.2013

"Drogi Swiety Mikolaju... Dear Santa...

... jeśli tu zaglądasz to wiedz, że byłam bardzo grzeczna w tym roku! I żebyś nie musiał się długo głowic, co mi przynieść, zostawiam małą podpowiedz ;)

... if You pop in here sometimes, You have to know I was a very good girl this year! And I don't want You to think too much on what to bring me, so I am a leaving here a little clue ;) 



1. Kolekcję lakierów A-England The Legend - od tak dawna się do nich ślinię...
2. Nowy domek dla mojej kolekcji, bo w starym już się nie mieszczą... nie wiem jak to się dzieje :p
3. Ceramiczną patelnię, sam dobrze wiesz, że lubię gotować...
4. Książę Jamiego,  bo czasami brak mi pomysłów...
5. Rosyjskie kosmetyki - wszyscy je zachwalają a ja jeszcze ich nie spróbowałam...
6. Cieple, długie rękawiczki...
7. Jakieś ładne kubeczki do herbaty, bo z nimi jest jak z lakierami. Już nie mam gdzie ich trzymać, ale chce więcej... bo wszystkie ładne...
8. Wielki, mięciutki koc robiony na drutach... taki żebym mogła się w niego opatulić i z herbatą w nowym kubku przeglądać blogi...
9. I jakiś ładny portfel w wesołym kolorze :)

1. A-England The Legend nail polish collection - I am drooling to them for so long...
2. New home for my collection since they cant fit to the old one... I dunno how it happens :p
3. Ceramic frying pan, You know well how much I love to cook...
4. Jamies cook book, 'cause sometimes I need a little hint...
5. Russian cosmetics - everyone says how good they are and I didn't have a chance to try them yet...
6. Long warm gloves...
7. Some pretty tea cups, as they are like polishes. I don't have where to store them, but I want more... they are all so pretty...
8. Huge, soft, knitted blanket... so that I can wrap myself in ti and with a tea in a new cup browse blogs...
9. And a new wallet in some happy colour :)

Mam nadzieje, że lista Ci się przyda ;)
I hope this list was handy ;)

Z gorącymi pozdrowieniami/ With best wishes
ewlyn"

19 komentarzy:

  1. Piękne te półeczki wybrałaś :) Trzymam kciuki ale list doszedł do mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki fajny post, taki orginalny i niebanalny... fajne rzyczenia :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery, kubeczki, kocyk i portfel też chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna lista, sama nie wiem co bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj taki kocyk długo by się robił. O.o Wiem, bo sama czasem robię na drutach (ale nigdy nic konkretnego z tego nie ma). ;> Chociaż słyszałam, że są osoby, które w jeden dzień potrafią zrobić sweter dla dorosłej osoby. O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez robię na drutach... czasami. I chciałam sobie taki koc sama zrobić, ale jak policzyłam ile kosztować będzie gruba wełna w takiej ilości i ile czasu zajmie mi dzierganie... to mi się odechciało :p

      Usuń
  6. taki kocyk też mi się marzy :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. portfel <3 piękny kolor :D ja byłam niegrzeczna więc zapwene nic od Mikołaja nie dostane :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę zrobić taki wpis!

    A Twoje życzenia są bardzo fajne! Mogłabym to wszystko przygarnąć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna lista patelnia ceramiczna jest świetna :) a rosyjskie specyfiki właśnie zamówiłam i jestem ciekawa jak mi przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę, żeby list dotarł do Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra patelnia to podstawa, tak jak noże:)
    Bez koca też nie wyobrażam sobie jesienno -zimowych wieczorków:) Ostatnio nawet mój luby mi go podkrada a tak narzekał że znowu przytaszczyłam coś wielkiego do domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super! też mam lakierowe marzenia mikołajkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chcę Helmera :D
    A co do rosyjskich szamponów i odżywek, mnie zapał się ostudził, jak trafiłam na niezbyt fajne

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka lista to fajny pomysł, bliscy będą mieli ściągę:)

    OdpowiedzUsuń