Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.12.2013

Avonowa paczka niespodzianka. A surprise parcel from Avon.


A to ci niespodziankę sprawił mi Avon. Niezapowiedzianie do drzwi zapukał kurier z ogromnym pudlem, a w środku elegancka czarna torba z logo Avonu i dwa zestawy prezentowe "dla niej" i "dla niego". 

What a lovely surprise I got from Avon. Unexpectedly a delivery man knocked to the door with a huge box and inside was a elegant black bag with Avon logo and two gift sets "for her" and "for him"


- Anew Ultimate Emulsja z Bioaktywnym złotem 7S
- Planet Spa rewitalizująca maseczka do twarzy s Chińskim żeń-szeniem
- woda Little Black dress


- Żel do mycia ciała i włosów X-Series Flash
- Spray do ciała X-Series Flash
- Woda toaletowa X-Series Flash

Do każdego zestawu dołączona jest też złota torebka.
Z wody Little Black Dress ucieszy się mama, z kremu mama B. a maseczka zostaje u mnie :)
Męski zestaw zapewne poleci do brata :)

There is a gold gift bag added to each set 
My mum will be happy to get Little Gold Dress, the cream will go to B.'s mum and I will keep the mask.
My bro will probably get the X-Series set :)

18 komentarzy:

  1. miła niespodzianka, a z jakiej to okazji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojęcia nie mam... może Mikołajki?
      Myślę, ze wszystkie 10 Avonowych blogerek otrzymało takie paczki...

      Usuń
  2. bardzo lubię serię Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super paczuszka!!! Też bym taką chciała!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny prezent! Avon spisał się na medal ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi mnie maseczka, kiedyś często sięgałam po te z serii Planet SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczka! :)
    Moja niestety zaginęła gdzieś po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( Mam nadzieje, że jeszcze dojdzie...

      Usuń
  7. daleko mi do kosmetyków z avonu ;-) mam chyba w domu raptem jeden żel i zasnięty tusz do rzęś...

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie już u jednej oglądałam tą paczuszkę - ciekawe jak maseczka się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest coś takiego jak blogerki Avonowe? Pamietam, ze jak pisałam o jakichś kosmetykach tej firmy to pod notką były same negatywne komentarze...Mam nadzieję, ze te blogerki nie testują ;> hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloggerki/testerki... nie wiem jak to nazwać... Był konkurs kilka miesięcy temu i zostało wybranych 10 blogów :)

      Usuń
  10. Bardzo miła niespodzianka, fajnie że dbają o te swoje blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorówki nie widzę, może to lepiej, bo ostatnio mnie ich kolorówka zaczyna rozczarowywać.. Pielęgnacji od dawna nie lubię za bardzo, a jak teraz i kolorówka zejdzie na psy to nie będę miała co kupować w avonie..:(

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie identyczna paczuszka ;) i wszystkie kosmetyki poszły na rozdanie ;))

    OdpowiedzUsuń