Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.12.2013

Avon - Ultra Colour: Berry Berry Nice, Toasted Rose, Chic, Pout.

(dużo zdjęć/photos heavy)



Może pamiętacie, a może i nie, że jakiś czas temu otrzymałam paczuchę z produktami do testowania od Avon. W niej to znalazła się miedzy innymi szminka Ultra Colour Berry Berry Nice. A że posiadam jeszcze jedną pomadkę w tym nowszym opakowaniu i dwie starsze, które tez chciałam pokazać, to dzisiaj zapraszam na zdjęcia wszystkich czterech.
Od razu wspomnę, ze szminki Pout i Chic są również dostępne w tej nowszej wersji.



Maybe You remember, or maybe not, that some time ago I received a parcel from Avon with products to test. And in that parcel I found an Ultra Colour lipstick in Berry Berry Nice shade. But since I have one more lippy in that newer edition and two older ones that I also wanted to show You, today You can see all four of them. 
Let me just mention that Pout and Chic are also available in the new version.

Avon szminka Ultra Colour

"Odkryj maksymalnie nasycone kolory i gładkość nawilżonych ust dzięki nowej szmince Avon Ultra Colour. Nowa technologia True Color z pigmentami zamkniętymi w żelowej kapsułce, które uwalniają się podczas aplikacji i noszenia dla efektu mocnego, nasyconego i trwałego koloru. Odżywcza formuła szminki wzbogacona o masło shea, kwasy omega-3 i witaminę E. Nowe opakowanie z okienkiem pokazuje odcień bez otwierania szminki."



Zacznijmy od opakowania: Szminki otrzymujemy zafoliowane, nowiutkie i niemacane. W sumie jest to lepsze rozwiązanie, niż pudełka, które zawsze ktoś może otworzyć, chociaż nieco mniej estetyczne. Po zdjęciu folii wyłania się piękne czarne opakowanie. Starsze były okrągłe, teraz są kwadratowe, które mi się bardziej podobają. Przy zamykaniu szminka robi  "klik" i czuć lekki opór - nie ma szans że otworzy się torebce ;)



Avon Ultra colour lipstick 

"Reveal your most color rich lips with new Ultra Color Lipstick. Infused with natural ingredients, the stay true formula nourishes your lips and provides vibrant color. With 55 gorgeous true color shades designed for every skin tone, it’s easy to find your match.
3 Fabulous finishes: Satin, Shimmer & Soft Matte
See your shade instantly with the clear view window.
Lip-nourishing formula with shea butter, omega-3 oil, arctic berry and vitamin E. Conditions and moisturizes lips."




Let me start from the packaging: We get those lipsticks  sealed with a foil, new and untouched. I think it is a better solution than boxes as those can be always open by someone, but also it is less aesthetic. After we take the foil off we have a lovely, shiny black lipstick. The older version was round, the new one is square and I like those more. While closing the lippy makes "click" and You can feel a small resistance - no way it will open in a purse.



Nowa wersja ma również małą szybkę, przez którą widać kolor. Fajna sprawa, jeśli mamy kilka kolorów do wyboru.

The new version has a little window that You can see the colour though. Cool thing if You have few colours to choose from.



Zapach: bardzo delikatny, pudrowy, słodkawy... bardzo szminkowy. Chociaż mając szminkę na ustach już go nie czuję. Nie jest wiec nachalny. Obie wersje pachną tak samo.

The fragrance: very delicate, powdery, slightly sweet... like a lipstic. Though when I have it on my lips I cannot feel it. It's not annoying then. Both versions smell the same.

Konsystencja: Wszystkie cztery szminki są bardzo kremowe! Czym się różnią? Wydaje mi się, że te nowe wersje są bardziej miękkie i bardziej nawilżające. Zauważyłam, że Pout może podkreślać u mnie suche skórki. Pozostałe 3 tego nie robią. Może to przez jasny kolor... 
Szminka świetnie sunie po ustach, nawilżanie wysusza ich, nie podrażnia i nie szczypie/mrowi. 

Consystency: All four lipsticks are very creamy! What's the difference between them? I think that the new versions are softer and more moisturizing. I also noticed that Pout can show dry skins on my lips. The other three don't do that. Maybe it's because the colour is so light...
Have to say that it slides on the lips nicely, doesn't dry them, moisturize, doesn't irritate or sting.



Trwałość: Od razu podkreślę, ze nie jest to szminka supertrwała. Ze względu na swoja nawilżającą formułę przy każdym dotyku schodzi z ust. Schodzi jednak równomiernie.  Nie wiem jak jest z ta czerwona, gdyz nie odważyłam się jej nosić na co dzień :p. Trwałość do kilku godzin (2-4) w zależności od tego co robimy. 

Durability: It is not a super long-lasting lipstick. And because it has a very rich formula it will come off with any kind of touch. But it disappears evenly. I dunno how it is with that red one, as I wasn't brave enough to wear it on daily basis :p. They stay on the lips up to few hours (2-4) depends on what we are doing.



A teraz kolory, bo te pokażę z osobna/ And now separately the colours.

Berry Berry Nice



Mega intensywna czerwień jakby z nutka maliny. Nie jest to czysta czerwień. Szminka wydaje się mieć delikatne drobinki (patrząc na sztyft), na ustach są jednak zupełnie nie zauważalne. Jej pigmentacja jest nieziemska. Praktycznie od razu uzyskujemy mocny i intensywny kolor na ustach. Nie jest to mój kolor niestety i w takiej wersji musi poczekać na bardzo wyjątkowe okazje. Fajnie jednak wygląda wklepana palcem na balsam do ust. 
Nie wysusza, nie podrażnia i podkreśla suchych skórek. Jest bardzo kremowa, błyszcząca.



Super intensive red with a slight raspberry shade. It is a not a pure red. The lipstick seems to have some tiny shimmer in it (when we look at the stick), but it is unnoticeable on the lips. The pigmentation is amazing. We basically get the intensive colour straight away. It is not my kind of colour and in this version it will have to wait for some special occasions. But it looks cool applied gently with a fingertip on top of a lip balm.
It doesn't dry, doesn't irritate or show dry skins. Very creamy and shiny.



Toasted Rose



Zakupiłam ja od razu gdy nowe wersje weszły do katalogu. Lubie takie brudne róże/mauve i w nich czuje się najlepiej. Kolor jest bardzo delikatny, neutralny. Można go lekko stopniować - nakładając kilka warstw otrzymujemy nieco bardziej intensywna barwę, ale nadal jest to delikatny kolor. W tej chwili jest to moja ulubienica z całej czwórki.
Szminka jest zupełnie kremowa, tak jak poprzedniczka nawilża usta - nie potrzeba żadnego balsamu, nie podkreśla suchych skórek.



I bought this one as soon as the new version showed up in the catalog. I like those dirty rosy/mauve colours and I feel great in them. It's a very delicate, neutral colour. It can be added gradually - applying few coats You will get more intensive colour, but still a delicate one. As for now it's my favorite from those four.
It is completely creamy and as the previous one it moisturize lips - no need for extra balm. Doesn't show dry skins.



Chic




Gdybym wiedziała, że będą nowe opakowania, to poczekałabym z zakupem :p Załapałam się jednak na tą starszą, okrągłą wersje. Długo na nią chorowałam po zakupie próbki. Nie mam pojęcia jak określić kolor. Ma trochę brązu, trochę czerwieni, trochę mauve. Jest bardzo ładny i mimo, ze ciemniejszy jak dla mnie jest nadal neutralny. Bardzo łatwy do stopniowania. Na zdjęciach mam nałożoną grubszą warstwę, aby dobrze pokazać kolor. Przy cieńszej nadaje ustom delikatny, ciemny różany, herbaciany odcień. Bardzo ja lubię :)
Mimo, że wersja starsza, to jakością od nowych szminek nie odbiega, choć jak już pisałam, te nowe są bardziej nawilżające i bardziej kremowe. Trwałość dobra - utrzymuje dłużej niż np Pout. Nie podkreśla suchych skórek.



If I had known that they will change them I would have waited :p I got the older, round version though. I wanted it for a long time after testing a sample. I have no idea how to describe the colour. It has some brown, red and mauve tones. It's very pretty and though its darker I find it still pretty neutral. With a thin layer it goes  a nice delicate rosy shade. I like it a lot :)
Even though it's an older version the quality of it is still good, but as I mentioned the new ones seem to be more moisturizing and more creamy. durability is good - stays on the lips longer than Pout. Doesn't show dry skins.



Pout



Najstarsza szminka Ultra Colour Rich (co widać po zużyciu). Bardzo jasny, dziewczęcy, róż. Nieco przybrudzony, pudrowy. Świetny do makijażu z ciemniejszym okiem. Kolor można lekko stopniować (jak chyba z reszta przy każdej szmince). Nadaje ustom ładny, satynowy połysk.
U mnie niestety podkreśla suche skórki, ale to chyba dlatego, że jest jaśniejsza od mojego naturalnego koloru ust. Na zdjęciach to widać. Czy u Was też podkreśla skorki? A może nowa wersja tego nie robi? 
Konsystencja przyjemna, gęsta. Na swatchu na dłoni wygląda ciemniej niż na ustach.



My oldest lipstick (as You can see from the photos). Very light, girly pink. Slightly dusty and powdery. Great for make ups with darker eye. You can adjust the colour (as any lipstick I guess). It gives a nice, satin shine to the lips.
Unfortunately on my lips it shows all dry skins and it shows on the photos. It does that on Your lips as well? Or maybe the new version is better?
Consistency is nice, thick. On the swatch on my hand it looks darker than on the lips.




Skład/Inredienst (Berry Berry Nice)








Szminka w odcieniu Berry Berry Nice została  mi udostępniona do recenzji przez Avon.
Lipstick in Berry Berry Nice shade was provided for a review by Avon.

***

Na koniec zdjęcie bonusowe pt. "praca w zespole"

And last but not least a bonus photo called "team work"



20 komentarzy:

  1. A kut też musiał się załapać na zdjęcie :) Lubię szminki z AVON te nwilżające mnie bardzo kusi czerwona ale pewnie się nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę pomadki Rimmela, mialam pare z avonu i niezbyt mi przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe usta są boskie ! Odliczam dni do momentu, kiedy zdejmę aparat z zębów !

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbią ta serie :) Właśnie czekam na kolejną, Iced Coffe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Avonowe szminki, na tą Chic choruję po malnięciu się próbką bardzo fajny efekt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam już kilka razy tej chic i tak patrzę, że u mnie jest intensywniejszy kolor na ustach, plus, że długo się utrzymuje :)

      Usuń
    2. Ja zazwyczaj nakładam jej jeszcze mniej niż tu na zdjęciach, bo lubię jej delikatny efekt i mam wtedy jeszcze jaśniejszą :)

      Usuń
  6. Te jasne kolorki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kot pomocnik zawsze się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 2 szminki z tej serii, ale jakoś specjalnie mnie nie zachwyciły. Za to Zuzi chyba się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pout znam bo miałam próbeczkę, bardzo ładna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są :) bardzo mi się podoba druga wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Toasted Rose bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kolor toasted rose.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale udało Ci się uchwycić kolor Berry Berry Nice! Mam ją i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubie szminki z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog, propsy http://kinguskablog.blogspot.com/2014/07/szminka-do-ust-ultra-beauty-skin.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Toasted Rose i Pout podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń