Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.12.2013

Avon - Stunning Cobalt

Nowy lakier Avonu z serii Diamond Sparkle. Chociaż, nie mam pewności, czy już kiedyś takiego nie było. Trzy odcienie z tej serii na pewno były, nawet nazwy są takie same. Nadal mam dwie poprzednie buteleczki (Night Violet i Rubby Slipper). Ciekawi mnie czy i jak się zmieniły. Czy to może tylko nowa buteleczka.


New Avon nail polish from Diamond Sparkle line. Though I am not sure if it wasn't available some time ago as well. Three of them were on sale before I am sure. I still have two colours old bottles (Night Violet i Rubby Slipper). I am just wondering if and how they changed, besides the new bottle. 


Odcień to bardzo ciemny granat z bardzo dużą ilością drobniusieńkich drobinek. Malowanie jest bezproblemowe, dwie warstwy ładnie kryją, zmywa się bez problemu, nie jak typowo brokatowe lakiery. Sądziłam, ze będzie bardziej połyskliwy a drobinki będą bardziej widoczne. Efekt jest raczej delikatny.
Na zajęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)

Is is a very dark navy blue colour with a huge amount of tiny particles. Applying doesn't give any problems and tho coats give full coverage. Removing is easy, not like typical glitter polishes. I though it will be more sparkly and the micro glitter more visible. The effect is rather delicate.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)


Wszystkie odcienie:
All the colours: 


24 komentarze:

  1. chciałam zamówić jakiś kolor nawet dla samej buteleczki, ale się powstrzymałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. butelka oryginalna, kolor ładny, słyszałam jednak, że nie trzymają się te lakiery zbyt długo na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam z nimi problemu. Pewnie zależy od paznokci.

      Usuń
  3. mmm - interesujący kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja Avonu nie lubię ale niektóre lakiery mają ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie już były, chociaż nie wszystkie w Polsce. Stunning Cobalt mam w standardowej buteleczce, właśnie z ,,zagramanicy" :-) Wydaje mi się, ze Absinthe i Mystic też już u nas były... (ale nie dam sobie za to ręki uciąć :-P) Osobiście uwielbiam lakiery ze srAvonu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny,aczkolwiek wolałabym żeby nie był ciemnym granatem tylko trpchę jaśniejszy...

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że drobinki nie są mocniej widoczne, ale i tak go sobie zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. moją uwagę przykuła nietypowa buteleczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek bardzo ładny - a;e tak ostatnio się wkurzyłam na ich lakiery że zwyczajowo już ich nie kupię - lakier zasychał mi 2 godziny i nie zasechł a do tego odpryski były już na drugi dzień - za to teraz spodobały mi się bardzo lakiery z Golden Rose i kosztują ok 4zł także przerzucam się póki co na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Now I regret that I didn't order it :). Very pretty blue!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię Avonowych lakierów ale ten wygląda nawet ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladny kolor, chociaz ja wole jasniejsze lakiery :) Masz barzo ladne paznokcie... moje sie ciagle lamia i rozdwajaja :( Uzywasz jakiejs odzywki do nich?

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam problemy z rozdwajającymi sie paznokciami od czasu do czasu, ale zazwyczaj sa to zawsze te same dwa paznokcie. Jak bazy czesto uzywam odzywek i po zmyciu lakieru wmasowuje olejki to odzywki, ktore sie wchlaniają.

      Usuń
  13. posiadam mystic.. jestem zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor, ostatnio szukam czegoś podobnego, może skuszę się na Avon.

    OdpowiedzUsuń