Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.12.2013

Avon - Stone Taupes (swatch + makijaż)

Przyszla pora na pokazanie cieni, jakie znalazły się w paczuszce od Avonu. Powiem, Wam,że te cienie zdążyłam sobie już kopic zanim przyszła paczuszka - tak mi się spodobały w katalogu :) Teraz mam dwa zestawy :p.
Cienie są bardzo moje, bardzo uniwersalne i na bardzo dzienny makijaż. Niedługo postaram się tez pokazać Berry Love, które to również mnie urzekły :)
Ale dzisiaj będzie o Stone Taupes.

Time to show You an eye shadow quad I received in a parcel from Avon. I will just tell You that I managed to get this palette on my won before I got the parcel - I liked them so much :). Now I have two sets :p./
The shadows are very mine, very universal and for a very day makeup. Soon I'll try to show You Berry Love quad as well. I fell for those too :)
But today is the Stome Taupes time.



Opakowanie: Paletka jest wykonana bardzo solidnie z dosyć grubego plastiku. Wieczko zaopatrzone jest w lusterko, z czego się bardzo ciesze, bo przy nakładaniu cieni to jego własnie używam. Dodatkowo mamy tez dwustronny aplikator. 

The packaging is solidly made,the plastic is hard. We get a mirror inside, which is a very handy this as I use it while applying the shadows. There is also a double-sided applicator.



Tu porównanie do starej paletki z okrągłymi cieniami. Wielkość jest taka sama. 

Here I compared it to the old quad with round shadows. The size is the same.



Kolory: Cztery pasujące do siebie odcienie o średniej pigmentacji, które przy nakładaniu pędzlem dają bardzo delikatny efekt. 

The colours: Four matching shades with average pigmentation, though when  applied with a brush they come up very gentle.

1 - bardzo jasny waniliowo-brzoskwiniowy, niemal biały. Fajny pod łuk brwiowy. Ten cień jest chyba najbardziej miękki z całej czwórki. 

1 - very light vanilla-peach, almost white. Nice for a brow bone. This one is probably the softest of the four.



2 - najbardziej błyszczący, ciepły, złoto-bezowy. Świetny na całą powiekę.

2 - the shiniest of the all, warm, gold-beige. Great for the whole eyelid.



3 - szary, satynowy cień. Bardzo ładny, chociaż najsłabiej napigmentowany z całej czwórki. 

3 - satin grey shade. Very pretty, though it's the least pigmented of the four. 



4 - ostatni, jaciemniejszy, który daje bardzo delikatny efekt nakładany pędzlem. Używam go do zewnętrznych kącików, lub dolnej linii rzęs. Nakładany dołączoną pacynką (na bazę) jest tak nasycony jak na poniższym zdjęciu na palcu :)

4 - the last and the darkest one, that gives a very delicate effect if we apply it with a brush. I use it for the outer corners or bottom lash line. But If we apply it with the applicator (and base) if gives such an intensive colour as on the swach on a finger :) 





Na dłoni nie wyglądają już tak intensywnie. Roztarłam to, co miałam na palcach powyżej.

On the hand they don't looks o intensive anymore. I smudged what I had on m finger above.



Trwałość: ciężko mi mówić o trwałości, gdyż na moich tłustych powiekach nic nie trzyma dłużej niż 2 godziny. Na bazie wytrzymują cały dzień. 

Durability: it's hard for me to talk about durability, because on my greasy eyelids nothing says longer than 2 hours. On an eyeshadow base they stay all day.

I jeszcze na sam koniec mój typowy dzienny makijaż wykonany tymi cieniami. Nr 2 nałożyłam na cala powiekę, nr 3 delikatnie w załamanie (prawie go nie widać) a nr 4 roztarłam w zewnętrznym kąciku i na dolnej linii rzęs. Jedyneczką podkreśliłam nieco wewnętrzne kąciki i luk brwiowy.

And in the end my typical day makeup using this palette. I applied number 2 on the whole eyelid, nr 3 gently in the crease (You can hardly see it) and nr 3 in the outer corner and bottom lash line. With number one I highlighted inner corners and brow bone.



Uprzedzając pytania - na rzęsach mam SuperShock Max również z Avonu. Bardzo go lobię.

In case You asked - I have SuperShock Max on my eyelashes also from Avon. I like that mascara a lot.





Jesli lubicie intensywne makijaze, to ta paletka bedzie dla Was za slaba. Natomiast jesli malujecie sie tak delikatnie jak ja, to polecam :)

If You like intensive makeup, this quad will be too light for You. But I recommend it to those of You that like lighter make up, like me :) 



Produkt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

17 komentarzy:

  1. Mi podoba się i paletka i efekt jaki daje na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez :) Do delikatnego makijażu jest w sam raz.

      Usuń
  2. Mam tą starą paletę i tak ją pokochałam, że wykonczyłam całą, zostały mi tylko resztki czarnego cienia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobają jej kolory, tylko brokat trochę przeszkadza w tych jasnych cieniach.

      Usuń
  3. ładne kolorki, może się przełamię i sprawie sobie jakieś cienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam takie same i używam juz od bardzo dawna- jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super MAX nie umiem rzęs malowac za dużą ma szczoteczkę - ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tez na początku nie umiałam, bo szczota jest rzeczywiście wielka. Ale teraz to już kolejne opakowanie i bardzo się polubiliśmy.

      Usuń
  6. też ją mam uzywam je do makijązy dziennych, kiedy ide do pracy, kiedy wychodze z przyjaciółmi, lub an randkę używam paletek sleek'a! zapraszam do mnie na recenzję innych palet i na rozdanie z marką Fennel!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny delikatny efekt, też je mam i zaskoczona byłam, że takie delikatne...

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że nie są trochę bardziej napigmentowane, bo kolorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cienie rzeczywiście nadają się do dziennego makijażu :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tę paletkę, ale rzadko jej używam bo nie używam praktycznie cieni ;). Ale dla mnie jest idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie efekt na oku. Musze w końcu kupic te paletkę bo brązy to zdecydowanie moja bajka. :)

    OdpowiedzUsuń