Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.12.2013

Avon - Racy.

Kolejny lakier Avonu, który był nowością kilka katalogów temu. Racy to ciemna, wiśniowa czerwień, bardzo elegancka i bardzo błyszcząca. Konsystencja kremowa i jeśli bardzo chcemy, to wystarczy jedna grubsza warstwa do uzyskania jednolitego koloru. Ja założyłam dwie cieńsze - lepiej wtedy wysycha. 
Pędzelek tradycyjny dla Avonu - plaski, prosto ścięty, nie za szeroki. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko gładkie paznokcie)


Another Avon nail polish that was launched a few catalogs ago. Racy is a dark cherry red, very elegant and very shiny. The consistency if this polish ic creamy and if You really try one coat is enough to achieve even colour. I applied two thinner coats - I think it dries this way better. The brush is very standard for Avon - flat, cut straight and not very wide.
On photos: 2 coats + base coat (Joko smooth nails)


I z taki paznokciami zawitałam ponownie w Polsce :)

And with those nails I traveled to Poland again :)


23 komentarze:

  1. Kiedyś nie przepadałam za lakierami z avonu ale teraz się do nich przekonałam;) Śliczne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, elegancki odcień klasycznej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor. Dawno dawno temu miałam jeden lakier z Avonu ciemna śliwka kolor był piękny ale jakość średnia;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość niestety zależy od koloru. Nieskore są świetne, inne gorsze. Ten jest taki pośredni :)

      Usuń
  4. co za soczysty i intensywny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, kolor idealny na najbliższe parę miesięcy, ale nie mam przekonania co do jakości lakierów z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny buraczkowy odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancko :)
    A Polska przywitała Cię śnieżycą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wiatrami! Matko, jak wieje...

      Usuń
  9. Dla mnie ten lakier to największa lakierowa masakra mojego życia;>

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie każdy kolor mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. takiego kolorku potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kolory lakierów z AVON ale u mnie nie trzymają się one dobrze na paznokciach - ten kolor idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o cholercia jaki piękny kolor! zamówię go ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie się bardzo podoba, chociaż jest dość stonowany i poważny - nie każdemu może pasować..

    OdpowiedzUsuń