Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.12.2013

Ados - Texture Effect 05


Chciałam granatowy piasek od Kiko, ale ktoś mi go wykupił :(
Na szczęście Ados ma taki ładny granacik. Nie wiem gdzie go można dostać stacjonarnie. Swoją buteleczkę zamówiłam online wraz z innymi kolorami.
Granat nie jest za ciemny, bardzo intensywny i soczysty. W buteleczce widoczny jest delikatny shimmer. Na paznokciu jest niemal niewidoczny ze względu na swoją piaskową texturę. Lakierem przyjemnie się maluje, mimo ze ma te drobinki paseczkowe. Pierwsza warstwa wysycha dosyć szybko i równomiernie kryje, ale nadal prześwituje. Druga warstwa wygląda idealnie, ale troszkę trzeba poczekać na całkowite wyschniecie.
Pędzelek jest miękki, okrągły, dobrze rozprowadza lakier.
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)


I wanted to get a navy blue polish from Kiko, but someone cleared the stock :(
Thankfully Ados has this nice navy it it's offer. I don't know where can You get it stationary, I don't my one online together with other bottles.
The colour is very nice, not too dark, intensive and juicy. In a bottle You can see delicate shimmer. On the nail is almost invisible 'cause of it's sandy texture. Applying is also very pleasant, even though it has those sandy particles. The first coat dries pretty fast and gives even colour, but not fully opaque. The second coat looks effect, but it takes a bit more time to dry.
The brush is soft. round and applied the polish nicely.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)



22 komentarze:

  1. mam czerwony odcień i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor choć nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja go uwielbiam! ;]
    zresztą jest niemal identyczny z jednym z GR Holiday

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego typu piaskowce bardzo lubię, jednak kolor nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor super, ale faktura dla mnie chyba odrobinę za mało piaskowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny jest :) mam z Adosa biały,a teraz poluję na piaskowy lakier turkusowy ale chyba żadna firma takiego nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Piękny efekt ! ♥♥♥

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny, szkoda że tak trudno go zdobyć :(

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się nie podoba:( taki trochę wygląda na niewykończony.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię ten piasek :) choć mnie bardziej kojarzy się z chabrami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, bardzo intensywny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten kobalt i czerwień, latem były moimi ulubieńcami. Szkoda tylko, ze tak szybko sie ścierają końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny lakier ja oczywiście postawiłąbym tylko na inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale on ma obłędny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I have it too and I love it! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały, jeden z moich ulubionych kolorków :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny kolor i ten efekt piasku <3

    OdpowiedzUsuń
  18. mega kolor :) uwielbiam takie odcienie niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń