Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.11.2013

Zużyte w listopadzie. Finished in November.


Zapowiadało się obfite denko a wyszło w sumie standardowo. Z tym, że tym razem wielkość się liczy ;)  bo te wszystkie butle już nie chciały się mieścić w moja denkową torbę.

It looked like it's gonna be lots of empties, and it came out pretty standard. But the sizes matter this time and all the bottles didn't wanna fit to my empties bag anymore.


Twarz:
1. Avon Anew Vitale krem pod oczy 25+ - mega wydajny! Dobrze nawilża, chociaż może szczypać w oczy. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
2. BeBeauty micelarny żel do mycia i demakijażu - taaaa, skusiłam się na niego i ja. Przyznam, że jest dość przyjemny, delikatny, dobrze myje twarz, nie wysusza i nie podrażnia. Kiedyś może jeszcze do niego wrócę.
3. Avon Clearskin żel myjący 3w1 - bardzo go lubię, bo świetnie oczyszcza i od razu peelinguje. Kupię ponownie. [pełna recenzja]

Face:
1. Avon Anew Vitale under eye cream 25+ - Very efficient! It's a good moisturizer, though it can sting. I will not buy it again. [full review]
2. BeBeauty micellar cleanser and makeup remover - yeaaaa I got it too. Have to say it is quite nice, gentle, washes well, doesn't dry or irritate. Maybe one day will buy it again.
3. Avon Clearskin blemish 3in1 cleanser - I like it a lot because it really cleans the face and in the same time it scrubs it. I will buy again. [full review]


Włosy:
4. Garnier Fructis Citrus Mint Fresh - nareszcie się skończył. Powodował u mnie straszny łupież, ale za to fajnie pachniał. Resztkę zużyłam jako żel pod prysznic. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
5. Avon Advance Techniques odzywcza kuracja olejem arganowym - bardzo fajny produkt, który wygładzał moje kłaki i zmiękczał je. Kupię ponownie. [pełna recenzja]
6. Oriflame HairX szampon wzmacniajacy - kolejny szampon, który długo męczyłam, bo co? bo tez po nim miałam łupież. I też w końcu skończył jako żel pod prysznic. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
7. Syoss Repair&Fullness odżywka do włosów - fajna, lekka, do codziennego użytku. Szału na włosach nie robi (bo znalazłam już ideał), ale jest dosyć przyzwoita. Nie wiem czy kupię ponownie. [pełna recenzja]

Hair:
4. Garnier Fructis Citrus Mint Fresh - it's finally over. I had such a terrible dandruff after this shampoo. At least it smelled nice, so I used it up as a shower gel. I will not buy again. [full review]
5. Avon Advance Techniques nourishing argan oil treatment - very nice product that made my hair smooth and soft. I will buy again. [full review]
6. Oriflame HaiX reviver shampoo - another shampoo that I was fighting with... of course because it was causing dandruff. And this one as well ended up as a shower gel. I will nit buy again [full review]
7. Syoss Repair&Fullness hair conditioner - nice, light for every day use. It doesn't make a WOW on the hair (I have found the perfect one already), but it's very decent. I dunno if I am gonna buy it again. [full review]


Ciało:
8. Johnson's Be Fresh&Escape żel pod prysznic - ogromny i wydajny. Trochę męczy taka wielkość, ale produkt jest bardzo dobry, i ładnie pachnie. Od żelu więcej nie oczekuję. Kupię ponownie.
9. Avon Planet Spa nawilżający olejek do twarzy na noc - zużyłam go do ciała. Na twarz próbowałam i chociaż krzywdy nie robił, to jakoś nie pasowała mi ta tłusta formula. Ładnie lawendowo pachnie, dobrze nawilża. Nie kupię ponownie.
10. AA Soft dezodorant - ładnie pachnie, bardzo wydajny, dobrze chroni, ale jest bardzo rzadki, a ja takich nie lubię. No i kulka lubi się zacinać. Nie kupie ponownie.
11. Oriflame Brazil Nuts krem do rąk - na lato wystarczający, na zimę za słaby. Ot, zwykły, lekki krem. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
12. Oriflame Nail Boost Advanced - świetny produkt, chociaż bardzo mało wydajny. Już kupiłam ponownie i pewnie jeszcze kupię. [pełna recenzja]
13. Avon Naturals waniliowy mus do ciała - dobrze nawilża, ma fajną piankową konsystencje, ale zapach mnie męczył. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]

Body:
8. Johnson's Be Fresh&Escape shower gel - huge and efficient. This big amount was a bit tiring, but the product is very good and smell nice. That's all I expect from a shower gel. I will buy again.
9. Avon Planet Spa overnight facial oil - I was using it for foe body. I tried it on the face, and thought it didn't do any harm, I didn't like the greasy formula. It has a nice lavender scent, moisturizes well. I will not buy again.
10. AA soft deodorant - smells nice, is very efficient and gives a good protection. But the consistency is very runny and I don't like those. And the ball sometimes can got stuck. I will not buy it again.
11. Oriflame Brazil Nut hand cream - for summer it was ok, for winter was too light. Just a normal, light cream. I will not buy it again. [full review]
12. Oriflame Nail Boost Advanced - great product, thought very inefficient. I already got another bottle and probably will buy more. [full review]
13. Avon Naturals Vanila body whip - it moisturizes well, has a nice light consistency, but the fragrance was too much for me. Will not buy again. [full review]

Najlepszy produkt: żel do mycia twarzy BeBeauty i 3w1 z Avonu, serum do włosów Avon oraz odżywka do paznokci Oriflame.
Najgorszy produkt: szampony Fructis oraz Oriflame.

Best product: BeBaury and Avon 3in1 face wash, Avon hair serum and Oriflame nail conditioner.
Worst product: Fructis and Oriflame shampoos.

Miałyście któryś z tych produktów? Jak u Was się spisał?

Did You have any of those products? Did it work for You?

15 komentarzy:

  1. Gratuluję zużyć :) Żel micelarny trafił i do mojej torby zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żel kiedyś używałam każdego wieczoru, później go odstawiłam a kiedy teraz do niego jakoś mi nie podpasowywuje ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe zużycia, miałam tylko krem do rąk ori, ale zapach mnie męczył i nie działał, więc oddałam mamie, i avonowe cudo ;) daje rade

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie właśnie zapach tego musu do ciała z avonu nie męczył, chociaż w innych kosmetykach nie lubię zapachu wanilii, bo boli mnie potem głowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się zapach tego kremu z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoooo, trochę się zużyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z kolei ten waniliowy zapach z Avonu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam akurat tych produktów, ja ciągle nie moge zebrać sie i zrobić notki dekowej

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek do twarzy lawendowy oddałam bo prawie nerwicy się przez niego nabawiłam- trochę produktów miałam i znam mus do ciała na mnie również szału nie zrobił. Denko faktycznie pokaźne w duże opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka produktów znam, zwłaszcza tych Avonowych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, spore denko ;) Ja mam tylko żel z BeBeauty, bardzo dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń