Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.11.2013

Złoty gradient i ćwieki. Gold gradient and studs.


Wczorajszy lakier Hean 184 Licorice tak mi się spodobał, że będą aż dwie wersje zdobień z jego udziałem. Dzisiaj mam dla Was prosty zloty gradient wykonany lakierem Hean 188 Royal Gold  i gąbeczką do makijażu. Na palcu serdecznym pominęłam gradient, ale dodałam ćwieki pomalowane tym samym złotym lakierem, aby pasowały do reszty. Całość pokryta top coatem Golden Rose Gel Look.


I liked yesterdays polish Hean 184 Licorice so much that I will show You two version of nail art with it. Today's I'll have a simple gold gradient that I made with another polish from Hean 188 Royal Gold and a makeup sponge. I skipped the gradient on my ring finger, but I added some studs painted with the same gold polish, so that they fit to the rest. Everything sealed with Golden Rose Gel Look top coat.


Powiem Wam, że te ćwieki są świetne, ale w takim ułożeniu wyglądają bardzo ciężko - nie wydaje Wam się?

I have to tell You that those studs are great  but in this composition they look heavy - don't You think?


Jutro wersja druga :)

Tomorrow will be second version :) 

22 komentarze:

  1. No cóż ;) Chciałabym tak umieć, przecudny efekt, gratuluję talentu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, złotko tu idealnie pasuje i te ćwieki super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super to wygląda ;) takie pazurki to z sylwestrem mi się kojarzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj pięknie masz talent dziewczyno ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gradient jest piękny, nie mogę od niego oczu oderwać :)
    Ale ćwieki podobają mi się już mniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne i eleganckie zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te ćwieki średnio mi się podobają ale reszta - rewelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie ćwieki wyglądają extra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne, genialne cieniowanie i dobór dodatków!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny efekt cieniowania, a ćwieki rzeczywiście ciężko dość, choć w ulubioną "kratkę" mojej mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie sadzilam ze mozna tak wykorzystac zloty lakier, cwieki dopelniaja calosc

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wszystko wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne, gradient idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. znakomity gradient i ten złoty lakier :D a te cwieki cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Złoty w połączeniu z tym kolorem wygląda obłędnie i bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny mani, super połączenie kolorów i te ćwieki dopełniające doskonale całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny efekt. Złoty lakier bardzo dobrze się nadaje do gradientu.

    OdpowiedzUsuń