Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.11.2013

Uwaga, uwaga! Mam dla was rozdanie :)

(sorry, polish only)

Jedna z Was będzie tą szczęściarą, która otrzyma ode mnie prezent świąteczny przedstawiony na poniższym zdjęciu :)



Zasady są bardzo proste. Wystarczy wypełnić formularz. Jeśli macie z nim jakiś problem, to śmiało piszcie :)

Obowiązkowe jest obserwowanie bloga oraz podanie adresu mailowego. 
W następnym kroku możecie zdobyć jeszcze więcej losów. Ile - zależy już od Was. Łącznie można zdobyć 8 losów.

A oto co dokładnie jest do wygrania:



5 cudnistych lakierów :).
- Yes Love Speckled 2645
- P2 Color Victim 880 Fancy Fairytale
- NYC Pier 17
- Kiko 348
- Golden Rose 60



Dwa olejki:
- Avon Skin So Soft olejek do ciała w sprayu
- Avon Planet Spa Nawilżający olejek do włosów ze śródziemnomorską oliwą z oliwek



Dwa blyszczyki (sama mam takie dwa w innych odcieniach):
- Miss Sporty błyszczyk Hollywood  Pacific Paradise (delikatnie nadający kolor, zelkowy)
- Manhattan Gloss Glide długotrwały błyszczyk 93 D (mocniej kryjący)



Ozdoby do paznokci:
- Ćwieki kwadratowe i okrągłe po 50 szt w opakowaniu
- fiolka różowego buliony
- fiolka cekinów kwiatuszków
- 3 paski folii transferowej 10 cm każda (romby pokazywałam TU)



Oraz dwie pary kolczyków wykonanych przeze mnie :)
- długie niebieskie kwiatki (kwiatki szklane, bigle posrebrzane)
- krótkie czarne kulki (gwiazdki hematytowe, kule z czarnego onyksu, bigle posrebrzane)

A tu już formularz:

a Rafflecopter giveaway

Powodzenia :)




42 komentarze:

  1. zgłosiłam się, świetne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo sprytny i bardzo pomocny :)

      Usuń
  3. Fajny formularz, ale nie jestem pewna czy mi się zapisał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli prawym górnym rogu, gdzie pokazane są punkty (entries earned) masz policzone punkciki na 8 możliwych, to na 100% się zapisał :)

      Usuń
  4. wypełniony formularz , ale nie mam pojęcia czy poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne lakiery i ogólnie nagroda ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woo, ale masz fajne nagrody, oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I moje poszło :) lakierki piękności :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Formularz wypełniony ale nie wiem czy poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. juz zrobiłam ;) fajne te nagrody i twój blog też

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobione, ale nie wiem czy poszło...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłosiłam się i ja - ale nie wiem czy zapisało się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli podliczyło punkty ot na pewno sie zapisało :)

      Usuń
  12. no właśnie-wypełnione i co dalej? jakieś wyślij na końcu czy co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wypełnieniu pola i wcisnięciu ENTER juz nic wiecej nie trzeba robić. Kazdy los wysyla sie osobno.
      W prawym górnym rogu pokaże sie ile losow masz zdobytych.

      Usuń
  13. Zrobione, mam nadzieję, że wszystko sie zapisało. Trochę techniki i człowiek się gubi, zrobiłam jeden błąd bo tam gdzie jest "obserwacja przez Pinterest" wpisałam na końcu, że nie mam konta, bo myślam, że wszystkie okienka muszą być wypełnione, zeby pojawił się jakiś "zatwierdzacz" ankiety, a pozniej nie mogłam już cofnąc, wiec mam 1 punkt mniej niz pokazuje- przepraszam za zamieszanie ;)

    OdpowiedzUsuń