Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.11.2013

Uber-mega-super-maxi haul.

No nareszcie mogę podsumować październikowe zakupy. A jest co :) Wreszcie mogłam odebrać zamówienia internetowe i z Avonu. Wszystkie paczuszki lądują u rodziców, bo tak taniej i jak akurat lecę do Polski to wszystko hurtem odbieram.

Finally I can recap my October's shopping. And there is what to show :) I could finally pick up my internet orders and the ones from Avon. All the parcels go to my parents, as it's cheaper that way and when I am in Poland I pick it all up.

Avon:
Trochę się tego uzbierało od marca. Tak to jest, jak z każdego katalogu coś chciałoby sie sprobowac.

I managed to gather quite many products since march. But that's how it is when I wanna try something from every catalog.



- Avon Care 3in1 zel z wyciągiem z echinacei i kiełków pszenicy
- Foot works lekki krem do stop z masłem shea
- 2x Clearskin maseczka głęboko oczyszczająca pory z glinkami mineralnymi
- Naturals nawilżajacy tonik do twarzy brzoskwinia i kwiat bawełny
- Naturals przeciwzmarszczkowo-odżywczy tonik do twarzy echinacea i biała herbata
- Naturals szampon i odzywka 2w1 morela i masło shea
- Naturals spray do włosów ułatwiający rozczesywanie morela i masło Shea
- Skin So Soft żel d mycia ciała z olejkiem z mięty
- Planet Spa Bali Botanica odświeżająca maska do twarzy z kwiatem frangipani i trawą cytrynową
- Planet Spa Luksusowa maseczka rewitalizująca do twarzy z ekstraktem z czarnego kawioru
- Planet Spa Blissfully Nourishing odżywczy balsam uniwersalny z masłem Shea
- Planet Spa Egyptian Secrets krem do rak i stop z extraktem z lilii wodnej
- Planet Spa Egyptia Secrets maseczka do twarzy z ektraktem z lilii wodnej
- Anew Vitale krem na noc
- paletka cieni Stone Taupes
- paletka cieni Berry Love
- zestaw do brwi/eyebrow kit
- szminka Toasetd Rose
- Lakiery: Hypnotic bronze, Art Orange (na zapas, bo jeden juz mam i lubię), Racy, On the go Pink
- odzywka do skorek/cuticle conditioner

- Avon Care 3in1 oil control cleanser with echinacea & wheat germ oil
- Foot Works Shea butter foot cream
- Clearskin 2x pore penetrating black mineral mask
- Naturals hydrating peach and cotton toner
- Naturals Echinacea & white tea face toner
- Naturals nourishing 2in1 shampoo and conditioner apricot&shea
- Naturals detangling spray apricot & Shea
- Skin So Soft body wash with mint oil
- Planet Spa Bali Botanica refrehing face mask with frangipani & lemongrass
- Planet Spa luxurious reviving face mask with black caviar extract
- Planet Spa Blissfully Nourishing nourishing balm with shea butter
- Planet Spa Egyptian Secrets hand and foot cream with water lily extract
- Planet Spa Egyptian Secrets face mask with water lily extract
- Anew Vitale  night cream
- Stone Taupes eye shadow quad
- Berry Love eye shadow quad
- eyebrow kit
- Toasetd Rose lipstick
- Nail polishes: Hypnotic bronze, Art Orange (second one as I really like this one and wanted to have a spare bottle), Racy, On the go Pink
- cuticle conditioner

Allegro:
Tym razem niewiele. Kilka lakirow raptem :p

Not much this time. Just a few polishes :p



- China glaze: Gilded Treasures, Ahoy!, Stroll, Emrald Sparkle
- Sally Hansen: Ivory Scull, Ion, Loves Me Not, Pat On The Black
- Astor: Forest Green, 01
- blyszczyk Manhattan 56G lipgloss
- blyszczyk Miss Sporty 303Miami Street lipgloss

Od Hean:
Do testów otrzymam 3 lakiery. Niedługo pokażę. Muszą mi tylko trochę moje połamane paznokcie odrosnąć :(

I received those 3 polishes for a review. I will show them very soon. Have to wait a little bit longer for my broken nails to grow back :(



- 188, 184, 185

Wrocław:
A w kochanym Wrocławiu szukałam butów na jesień. Buty znalazłam, ale oprócz nich kupiłam jeszcze kilka drobiazgów.

And in my beloved Wroclaw I was looking for shoes for autumn. I got the shoes but also a few more bits and pieces.



- Timotei zestaw szampon i odzywka Intensywna odbudowa z olejkiem z awokado
- Timotei zestaw szampon i odżywka  Lśniący blask z olejkiem sezamowym/
- Radical odzywka w sprayu do włosów suchych i łamliwych/
- lakier Golden Rose Rich Color 35 (czarny do stempelków)
- Lovelu Gloss Gel Like 90
- Hean City Fashion 174
- i w TKMax zestaw Color Club bez nazwy i numerka

Timotei intense repair with Avocado oil shampoo and conditioner set
- Timotei Shine Recharge with sesame oil shampoo and conditioner set
- Radical hair conditioning spray for dry and brittle hair
Golden Rose Rich Color 35 (black for my stamps)
- Lovely Gloss Gel Like 90
- Hean City Fashion 174
- and in TKMax I got Color Club set but I cant see any name or number.

Oriflame:
Malutkie zamówienie w ostatniej chwili:

Tiny order in the last minute:



- Moja ulubiona odżywka do paznokci, o której pisałam już TU
- holograficzny lakier do paznokci Power Shine Palladium w ocieniu Festive Purple
- szminka Powers Shine Palladium w odcieniu Shimmering Mauve

- My favourite nail conditioner that I already reviewed HERE
- holographic Nail polish Power Shine Palladium in Festive Purple
- Lipstick Power Shine Palladium in Shimmering Mauve

Przed wyjazdem na początku miesiąca nabyłam kilka najpotrzebniejszych rzeczy.

In the beginning of the month, before my trip, i got few most needed items.


- Garnier olejek arganowy i żurawina
- Keranove do włosów wypadających
- Nivea Happy Time kremowy żel pod prysznic 
- Zmywacz do paznokci 

- Garnier argan oil and cranberries
- Keranove hair loss shampoo
- Nivea Happy Time creamy shower gel
- Nail polish remoover

Na sam koniec siostra pozbywała się kilku nieużywanych rzeczy. Przygarnęłam 3 biedactwa.

And last but not least, my sis was getting rid of some on her unused stuff. I adopted 3 little poor things.



- Oriflame Bio Clinic krem na noc rozjaśniający przebarwienia/
- Inglot cienie Double Sparkle
- Yves Rocher puder sypku 02 Transparence Beige

- Oriflame Bio Clinic fade away active essence
- Inglot Double Sparkle eye shadows
- Yves Rocher 02 Transparence Beige loose powder

Dużo? No dużo... do części dobierze się B. wiec pójdzie szybko ;)

A lot? Hell yea... B. will put his hands on some stuff so it will go fast ;)

Od kilku dni jestem z powrotem w Portugalii. Udało mi się przemycić całkiem sporo rzeczy.

Since a few days I am back in Portugal. I managed to smuggle lots of goodies. 



W listopadzie haula nie będzie!
No haul in November!

28 komentarzy:

  1. Mega zakupy a moje jeszcze większe chyba są ale co tam najlepsze jest takie rozwiązanie na wszelkie smutki : A tą maseczkę z Clearskin właśnie zamówię mojemu P. bo słyszałam że jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam jeszcze tej maseczki. Musze skończyć pootwierane. Na pewno o niej coś skrobnę :)

      Usuń
  2. rzeczywiście duzo tego :) ale się dziewczyno obkupiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak tylko w PL szaleje i uzupełniam braki. U siebie kupuje tylko to co najpotrzebniejsze.

      Usuń
  3. Duuużo tego :) Ciekawa jestem paletek z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wspaniałe zakupy :)
    Miłego używania :))

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! ile tego, ile pięknych odcieni, będzie się u Ciebie działo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe a ja ostatnio odpuściłam trochę Avon i już dawno nic od nich nie zamawiałam ;p Ciekawią mnie te cienie berry love :) No i oczywiście wszystkie lakiery, a w szczególności chinki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zaszalałaś! Lakierki cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamo! za dużo.. zdecydowanie dla moich oczu za dużo. Oczy widziały, to sercu żal.. haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic tak nie cieszy,jak właśnie ZAKUPY :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, faktycznie sporo się tego nazbierało! Współczuję pakowania potem, bo pewnie łatwo nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pakowanie to pól biedy. Gorzej ze zmieszczeniem się w limitach wagowych :p

      Usuń
  11. jestem bardzo ciekawa tego nowego lakieru z Ori :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej ile tego :)
    www.esperadaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tymi Color Club bez numerka mogę pomóc :-P
    Oba są z kolekcji ,,Girl About Town". Koral to ,,East Austin", a ten obłędny fiolet z flejksami to ,,The Uptown" (zrobiłam z nim mani, o tu: http://nail-it-by-inanna.blogspot.com/2013/10/the-uptown-firmy-color-club-czyli.html)
    I też udało mi się je dostać w TK Maxxie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie bardzo bardzo dużo tego u Ciebie:D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie musiałaś dopłacać za nadbagaż? ;)
    Super nowości, miłego zużywania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak przyjemnie się patrzy na takie zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  17. woooow! zdjęcia cieszą me oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie pytam ile wydałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Żel Happy Time cudownie pachnie <3. A o wielu kosmetykach z Avonu które pokazałaś już zdążyłam zapomnieć że je miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega zakupy, też bym tak chciała:) Chętnie bym zobaczyła na blogu te cienie z avonu... i oczywiście lakiery.

    OdpowiedzUsuń