Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.11.2013

Pierniczkowe paznokcie. Gingerbread nails.

Uwielbiam pierniczki! Nie przeszkadza mi nawet stanie pól dnia przy blachach i pieczenie setek ciasteczek. Uwielbiam je i już. I dopiero ich zapach wprawia mnie w świąteczny nastrój :)

I love gongerbread! I dont even mind standing half the day in front of the oven and baking hundrets of cookies. I love them and thats it. And nothing like their smell can put me in a Christmas mood.



Pieczenie musi jeszcze poczekać, ale na paznokciach już zagościły piernikowe ludziki (bo to chyba pierniczki, co?) Naklejki pochodzą ze sklepu kkcenterhk a baza do nich jest lakier Avon Street Beige.
Ciemny brąz to również Avon Deluxe Chocolate - ten lakier idealnie pasuje do tych naklejek.
Do stempelków użyłam płytki Pueen 25 i magnetycznego lakieru Avon (aż dziw jak dobrze się nim stempluje). 
Na kciuku gradient z tych trzech lakierów.
Całość pokryta top coatem Golden Rose Gel Look



Baking has to wait, but I already have some gingerbread man on my nails (those are gingerbread man, right?). 
The water decals are from kkcenterhk shop and as the base colour for them I used Avon Street Beige.
Dark brown is also Avon Deluxe Chocolate - I think this polish is a perfect match for those decals.
For the stamps I use Pueen 25 stamping plate and Avon (I was amazed how well it stamps).
On my thumb I have gradient from all those three polishes.
Everything sealed with Golden Rose Gel Look top coat.



Te naklejki to tylko cześć całego zestawu. Pozostałe pokazywałam już w zimowym manicure o TU.

Those decals are just a part of the whole set. I already showed You the rest in my winter manicure HERE.



Wspomnę jeszcze, że  naklejki są białe od spodu, wiec można je naklejać nawet na ciemniejsze lakiery. Nie wszystkie naklejki wodne tak maja niestety. Duży plus za to ode mnie :)

Let me mention that those decals are white from the bottom, so You can apply them on darker polishes too. Not all stickers have it unfortunatelly. A big plus from me for that :)


Naklejki możecie kupić TU
A wpisując kod polish-my-nail otrzymacie dodatkowo 10% zniżki. 

You can purchase those stickers HERE
And adding this code to Your order: polish-my-nail You will get 10% off.


Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez KKcenterhk
This product was provided by KKcenterhk for a review.


24 komentarze:

  1. jakie słodkie te pierniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają obłędnie! <3 uwielbiam patrzeć na takie cuda ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. oj aż głodna sie zrobiłam :) czuć klimat świat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż chciałoby się już święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te naklejki, uwielbiam takie mani! :D
    Sama muszę coś świątecznego zmalować na moich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale apetyczne :D bardzo mi się podobają i naklejki i stempelki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, te naklejki mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniaaam, aż by się chciało zjeść Twoje paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm, uwielbiam pierniczki, już nie mogę się doczekać świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te naklejki;)
    A pierniki - pychota! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyszło :D nie ma co :D te pierniczki cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowite mani :) A Deluxe chocolate jest cudowny, też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lubię pierniczki, piekę je co roku :) Może tym razem jednak poszukam innego przepisu, żeby zrobić takie trochę grubsze, jak toruńskie ;p

    Mani świetne, te naklejki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdobienie zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również lubię pierniczki ^^ super mani :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały mani :) jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie idealnie dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też uwielbiam pierniczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie słodkie pierniki, a ile ich ci się tam zmieściło, świetne mani :)

    OdpowiedzUsuń