Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.11.2013

Październikowe zdobienia. October's nail art.


Ostatnie podsumowanie poprzedniego miesiąca - zdobienia. W planach było więcej paznokci Halloweenowych, niestety nie wyszło. Chciałam tez pokazać trochę jesiennych kolorów i liści .. to jeszcze przede mną. Może się uda.

Zapraszam zatem na skrót poprzedniego miesiąca.

The last summary of the previous month - nail art. I was planning to show more Halloween stuff, but that didn't work out. I also wanted more fall colours, leaves... that's still to come. HOpefully will manage to show few of those.

And now a quick recap of October.

Halloweenowe pajaki. Halloween spiders.




No i polała się krew. The blood has been spilled.



Śliwka, złoto i stemple. Plum, gold and stamps.













13 komentarzy:

  1. Gradient z ćwiekami podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowa wstążka - pięknie, a pająki mega :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, 4 i ostatni do mnie przemawiają, istne cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. zabij mnie, ale nie mam ulubieńca, WSZYSTKIE mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pająki, koronka, gradient i ćwieki :D wszystkie super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę oderwać od nich wzroku.. ah ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zrobilas zdobinie 2 bo próbowałam i nie wychodzi i tak cudnie jak ci ;p gradientowe pazurki przecudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam trochę jak to zrobiłam w poście z tym mani.
      Do splattera użyłam mocno rozcieńczonej farbki akrylowej i zwykłym pędzelkiem jak na plastykę w szkole chlapałam na paznokcie. A te linie papilarne to trzeba umoczyć palca w farbie, odbić raz, lub dwa na kartce aby usunąć nadmiar i potem na paznokcia :)

      Usuń
  8. magiczne te zdobienia :) gratuluje pomysłów !! L(

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam, wszystkie są piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pajęczynka świetna :):)!! i gratulacje Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żółto-czarny gradient i śliwka z wzorkiem <3

    OdpowiedzUsuń