Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.11.2013

Lovely - Snow Dust (zapowiedz/preview)

"W limitowanej kolekcji Snow Princess znalazły się 3 niezwykłe odcienie lakieru piaskowego o bardzo zimowych kolorach: złotym, białym i srebrnym. Niczym biżuteria nadadzą one manicure niezwykłego wykończenia gdyż brokatowa konsystencja oraz wykończenie w formie piaskowej tekstury nadaje niepowtarzalny lśniący efekt. Wystarczy nałożyć pędzelkiem lakier i cieszyć się piaskowym manicure. Manicure wykonany lakierem Snow Dust długo się utrzymuje i łatwo zmywa za pomocą wacika nasączonego zmywaczem do paznokci. Kolekcja dostępna w sprzedaży od grudnia."

"This limited edition Snow Princess has three unusual shades of sand polish in very winter colors: gold, white and silver. Like jewelry it will give Your manicures unusual finish as glitter texture and sandy finish gives a unique lustrous effect. Just apply it with a brush and enjoy the sand manicure. Snow Dust manicure lasts ​​a long time and is easily to remove  with a cotton dipped in nail polish remover. The collection is available for sale from December." 

 



Ja już tupię nóżkami, a wy? 
A w grudniu będę w PL (huraaa!)

I already cant sit still, how about You?
And in December I'll be in Poland (yuppie!)

22 komentarze:

  1. Właśnie się zastanawiam, czy mi się podobają, czy nie :) Ale pewnie jak je zobaczę na żywo nie przejdę obok obojętnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się dość ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak samo jak Agni - muszę je najpierw zobaczyć na żywo ;) póki co podoba mi się srebrny i biały, ale zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też tupię nóżkami bo pokochałam lakiery piaskowe a te wyglądają przecudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj je pierwszy raz widziałam w zapowiedzi i przepadłam. Muszą być moje! Wszystkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm... ciekawie się zapowiada :) najbardziej podoba mi się chyba ten 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten pierwszy może moim zdaniem wyglądać naprawdę genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra, są genialne, i przynajmniej jeden do mnie trafi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest dokładnie to, czego wśród ich piasków mi brakowało :) Jak dobrze, że mam urodziny na samym początku grudnia, będzie powód, żeby sprawić sobie prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, chcę te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  11. w niektórych rossmannach już są, więc się rozglądajcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają obiecująco. Ciekawe, czy ten biały będzie równie śliczny jak biały piasek Golden Rose?

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno się na któryś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, ze dopiero w grudniu, bo już bym biegła do rossmanna na ostatni dzień promocji :D pewnie i tak kupię co najmniej jeden^^
    zapraszam do siebie na desperateecry.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o i widzę , ze ciekawie się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę wszystkie. Bez wyjątku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też czekam! Ciekawe, jak będą wyglądać na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń