Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.11.2013

Listopadowy haul. November's haul.

W tym miesiącu nie planuję już żadnych kosmetycznych zakupów, wiec równie dobrze mogę go podsumować. Poszalałam w sumię w jednym tylko sklepie :) 

I am not planning any more cosmetic shopping this month, so I might as well show You what I already got. I got crazy in just one shop :)


Chciałam kupić może 2 lakiery.... ale nie mogłam się zdecydować na kolor, wiec wzięłam 8. A wierzcie mi, że ograniczyć się do tych 8 też nie było łatwo. Cliché ma ogromny wybór kolorów! I było jeszcze sporo topperow z kolorowymi drobinkami... 

I wanted to get maybe 2 polishes... but I couldn't decide which one I want more so i got 8. And believe me that it was hard to stay within those 8 as well. Cliché has a very big choice of colours. And there was so many glitter toppers...


Wzięłam tez nożyczki w zygzaki do ciecia taśmy, białą farbkę akrylowa i dziurkacz z listkiem. I to tyle z rzeczy paznokciowych.

I also took scissors to cut tape for shevron nails, white acrylic paint and a puncher with a leaf. And thats all from nail stuff.


Czas zabrać się za dekoracje świąteczne. W zeszłym roku królowały filcowe ozdoby [KLIK], do których w tym roku natchnienia nie mam. Zabieram się za to za cekinowe bombki.

Time to start making some Christmas decorations. Last year I was making felt ornaments [CLICK], but this year I don't have a heart for them. But I already started sequin Christmas balls.


I jeszcze kilka rzeczy do włosów - silikonowa opaska i sprężynkowe gumki. Te ostatnie świetnie trzymają koka :) No i przypałętał mi się tu jeden lakier i kociak :p

And a few hair products - silicone hair band and some telephone wire hair ties. Those last ones hold my bun so well. 
One polish and a kitten got caught on the photo :p

Jak tam u Was z zakupami w tym miesiącu?

How did Your shopping go this month?

14 komentarzy:

  1. Górny rząd lakierów idealnie wpisuje się w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam zamiar robić cekinowe bombki :) zakochałam się w tych, co zobaczyłam w necie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie tez. Tylko strasznie dużo szpilek na nie idzie...

      Usuń
  3. Ja w tym miesiącu na swojej liście mam już 19 pozycji a to jeszcze nie koniec, boje się ile tego będzie do pokazania :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja to znam - iść po dwa lakiery, wrócić z 8 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. och, jakie śliczne lakiery :D
    i oczywiście modelka, widać, że sporo urosła, pokazywałaś może post uaktualniający kicię, bo pamiętam, jak szukaliśmy dla niej imienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A była kicia, była :)
      Szukaj po tagu "kociak" na samym dole w "Różnych" :) Właściwie jest już dorosła, nie sadze, aby była większa.

      Usuń
  6. Ja ostatnio na Rossmanie w promocji nabyłam 8 lakierów razem z utwardzaczem do paznokci...i jestem w szoku.. narazie musze przysto[pować z zakupami;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy rewelacja ale kociak no jest cudny po prostu :)

    OdpowiedzUsuń