Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.11.2013

Liebster Blog Award II

(sorry, polish only)

W ostatnich kilku dniach zostałam aż trzykrotnie nominowana do Liebster Blog Award :) Serdecznie dziękuję za nominacje olquuxdkokosance i Adze. Kiedyś już brałam udział w tym TAGu, ale co tam... niech będzie jeszcze raz :)


Co to jest Liebster Blog Award

Wyróżnienie Libster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


Pytania od olquuxd:

1.Twój ulubiony kolor ?
Zielony :) 

2.Twój ulubiony kosmetyk, dlaczego akurat on?  

Nie mam ulubionego. Moi ulubienicy co rusz się zmieniają. Ostatnio zakochałam się w perfumach od Oriflame Eclat Weekend. 

3.Ulubiony serial zagraniczny? 

Mentalista

4.Jakiej muzyki słuchasz ?

Różnej w zależności od nastroju. Lubie muzykę klasyczna, jazz, chill out, rock, post rock... 

5.Ile masz rodzeństwa?

Aż 4 - dwie sztuki sióstr i dwie sztuki braci :)

6.Co studiujesz / kim jesteś z zawodu ?

Studiowałam zarządzanie i marketing.

7.Ulubiony owoc ?

Lubie prawie wszystkie, ale nie mogłabym żyć bez jabłek.

8.Trampki czy szpilki ?

Zdecydowanie trampki.

9.Twój ulubiony aktor ?

Nie mam ulubionego. Jest wielu, których przyjemnie mi się ogląda i ich lubię. 

10.Co byś w sobie zmieniła?

Chciałabym się pozbyć słomianego zapału...

11.Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka ? 

B. jest moim najlepszym przyjacielem :p

Pytania od  kokosanki:

1. Błyszczyk czy szminka?
Błyszczyk, chociaż szminki tez chętnie używam.

2. Wanna czy prysznic?
Przyrznic. Chociaż mam wannę to kąpieli nie brałam od lat. Nie lubię.

3. Najgorszy film jaki widziałaś.
Nie oglądam złych filmów. Jak po 10 min mnie nie interesuje, lub denerwuje to go nie oglądam. 

4. Ulubiony zapach Yankee Candle?
Miałam tylko 3 woski, wiec ciężko mi powiedzieć. Wszystkie 3 mi odpowiadały. Jeden był pysznie wiśniowy.

5. Wymarzony kierunek podróży
Kanada albo Alaska.

6. Wolisz słuchać muzyki w domu czy na koncercie?
Chyba w domu. Ale tylko jeśli mogę podkręcić głośniki ;)

7.Największe kosmetyczne rozczarowanie
Kiedyś spróbowałam 3 kroki Clinique i mnie uczuliły, wysuszyły i podrażniły. Nigdy więcej!

8. Najpiękniejszy otrzymany prezent
Hmm... Wszystkie prezenty są piękne jeśli dane szczerze :) (ale wybrnęłam hihihi)

9. Ulubione warzywo
Kocham wszystkie i mogę jest na okrągło.

10. Ulubiony kolor lakieru do paznokci
O matulu... jeden kolor? Granat :)

11. Najdroższy kosmetyk jaki masz
Perfumy Hugo Boss Femme i Gucci Envy Me. Oba dostałam w prezencie. Sama bym nie kupiła... taka sknera ze mnie :p

Pytania od Agi:

1) Kot czy pies ? (uzasadnij odpowiedź)
Kot. Bo nie szczeka, cicho biega i mruczy.

Jak tu nie lubić kocików?

2) Czekolada czy bombonierka? (uzasadnij odpowiedź)
Czekolada. Nie przepadam za nadzieniami w bombonierkach.

3) Gdzie chciałabyś spędzić najbliższe wakacje?
Jak to gdzie... w Polsce!

4) Ulubiony balsam bądź masło do ciała? (uzasadnij dlaczego)
Bardzo długo moim ulubionym było masło oliwkowe z Avonu. Ale ostatnio na miejsce pierwsze wysunął się balsam Joanny z wyciągiem z bzu.

5) Olejowanie czy balsamowanie włosów ? (uzasadnij odpowiedź)
W sensie nakładanie balsamów do ciała na włosy? Nie próbowałam tego, a wiec olejowanie. Raz w tygodniu obowiązkowo.

6) Co lubisz robić w wolnej chwili?
Byczyć się :D

7) Jakie filmy oglądasz?
Takie, w których nie ma bijatyk i samych strzelanek.

8) Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś się obejść?
Hmm... najczęściej w ciągu dnia sięgam po tłuszcze do ust... Ale ciężko by mi było bez szamponu do włosów...

9) Jakie odcienie lakierów do paznokci najbardziej lubisz? max 5 kolorów
Granat (ponownie), czarny, malinowa czerwień, blady róż i mięta.

10) Czy jesteś zadowolona z pracy jaką wykonujesz?
Tak :)

11) Dlaczego lubisz prowadzić bloga :)
Bo jak już nikt nie może mnie słuchać jak gadam o lakierach, to tu się mogę wygadać do woli :) I ktoś zawsze przeczyta :)

Nie nominuje tym razem nikogo. Jeśli spodobały Ci się moje pytania, to zapraszam do odpowiedzi w komentarzu, lub u siebie na blogu. Zostawcie mi wtedy linka do siebie pod tym postem, abym mogła przeczytać :)

Moje pytania:

1. W jakim mieście chciałbyś mieszkać i dlaczego?
2. Jakiej części garderoby nigdy byś nie ubrała?
3. (teraz świątecznie) Jaka jest Twoja ulubiona potrawa wigilijna?
4. Ranny ptaszek, czy nocny marek?
5. Wygrałaś 1000 zł w totka, na co przeznaczasz?
6. Co jadasz na śniadanie?
7. Preferujesz mocny makijaż oczu, czy ust?
8. Ulubiona pora roku?
9. Nigdy nie wychodzę z domu bez....
10. Jakiej piosenki ostatnio najczęściej słuchasz (zapodajcie linka)
11. Jaka jest Twoja ulubiona wieczorynka z dzieciństwa?


5 komentarzy:

  1. z tego samego powodu prowadze bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię Mentalistę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest ta akcja, można się dowiedzieć wiele ciekawych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kicia :) Aj uwielbiam twoje mani :)

    OdpowiedzUsuń