Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.11.2013

Kraciasta folia i Hean. Chequered foil and Hean.


Znowu sięgnęłam po folię transferową. Tej jeszcze Wam, nie pokazywałam, a uważam, że jest prześliczna. Czarno-srebrna krata trochę przypominająca taką ze swetrów :)
Baza jest tu bardzo ciemny granat od Hean 185 Sapphire Night dlatego też te czarne elementy są mało widoczne. Ale zależało mi na delikatniejszym efekcie. Z daleka widoczne są tylko te srebrne holograficzne linie. Folia świetnie się przykleiła. Całość pokryłam top coatem Golden Rose Gel Look (w tej chwili to mój ulubieniec).



I reached for transfer foil again. I didn't show You this one yet, and I think it lovely. Black and silver chequered pattern reminds me the one from sweaters :)
The base is a very dark navy blue from Hean 185 Sapphire Night and that's why the black squares are barely visible. But I actually wanted to have something delicate on nails, so that's good. From a distance You can see just the silver lines. The foil applied perfectly. Everything sealed with Golden Rose Gel Look top coat (right now it's my favorite one).



A to co pozostało z kawałka folii :)

And that is what's left from a piece of foil :) 


31 komentarzy:

  1. Śliczne połączenie! Ja cały czas ubolewam, że jakbym się nie starała to folia mi nie wychodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda :) Muszę kiedyś spróbować folii bo widzę że można z jej pomocą uzyskać naprawdę świetne efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twoich zdobień!
    Każde jest cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne to zdobienie ;) Muszę się gdzieś rozejrzeć za takimi ozdóbkami na paznokcie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta krateczka ;) ciekwe jakby wyglądał gdyby kolor bazowy był inny a nie czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobie na jaśniejszym tez, bo mi się spodobała :)

      Usuń
    2. Właśnie nad tym samym się zastanawiałam, ciekawa jestem efektu ;))

      Usuń
    3. i ja ciekawa jestem jasnej bazy :)
      myślałam że to stemple :) bardzo mi się podoba taki efekt :)
      będę musiała się zaopatrzyć w folię :)

      Usuń
  6. no jaka śliczna jest ta folia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie wyglądają takie pazurki mimo że nie lubię ciemnych kolorków takie bym ponosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jaaa ale super :D
    ja walczę z topami, ten od GR nie robi krzywdy folii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie nie :) Nie używałam go jeszcze do takiej mocno błyszczącej.
      Tylko, ze folia i tak długo nie trzyma. Może gdybym 2 warstwy top nałożyła to byłoby lepiej, ale mi się nigdy nie chce :p
      No chyba ze mój klej jest do niczego.

      Usuń
    2. Z folią niestety tak jest. Nawet po nałożeniu na hybryde folii i pokryciu 2 warstwami topu hybrydowego na końcówkach się zciera;/

      Usuń
  9. Bardzo mi się spodobało to mani :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu i ja pokombinować z tą folią :D Nie mam jak narazie żadnej, ale z każdym Twoim nowym postem na ten temat widzę, że to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle świetnie ozdobione pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna folia :D
    Ślicznie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny mani, ta krata bardzo mi się podoba.
    A powiedz mi, czy ten top coat z GR nakładasz na całkowicie suche paznokcie czy jeszcze na mokre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go używam właściwie tylko na jakieś wzorki. Czy to jest własnie folia, czy stemple, czy farbki akrylowe. Bo jest dosyć gesty i ładnie wszystko pokrywa i nie rozmazuje. Wiec chce czy nie, zawsze lakier jest już suchy.
      Słyszałam, ze może pękać, czego ja nie zaobserwowałam. Może tak się dzieje własnie na mokrym lakierze.

      Usuń
    2. Dziękuję CI bardzo za odpowiedź :)
      Też słyszałam, że może pękać, ale tak ładnie u Ciebie wyglądają z nim paznokcie, że chyba się na niego skuszę :)

      Usuń
  15. piękny wzorek i świetnie to skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawią mnie te folie coraz bardziej. Pięknie wygląda to na ciemnym lakierze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo, bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rodzaj foli, ja używam samych złotych i srebrnych ale bardzo podoba mi się efekt kraty! Pozdrawiam http://www.patrycja-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń