Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.11.2013

Kobo - 27 Shanghai


Drugi lakier Kobo jaki posiadam jest zupełnie inny od poprzednika (Kobo-Lisboa). I choć Lisboa bardziej mi się podoba kolorystycznie, to Shanghai ma dożo lepsza formułę. Tu wystarczy praktycznie jedna grubsza warstwa i mamy paznokcie gotowe :) Chociaż ja i tak wole nałożyć wie cieńsze. Szybciej też wysychają.
Odcień niebieski, intensywny i błyszczący. W buteleczce dosyć dobrze widać drobniutki, błękitny shimmer, na paznokciu jest on ledwo widoczny. Pędzelek krótki i wąski (nie mój typ), konsystencja raczej gęsta, ale nie glutowata - przyjemna. Schniecie w normie.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko gładkie paznokcie)


The second Kobo polish that I own is completely different the previous one (Kobo-Lisboa). And though I like Lisboa colour better, Shanghai has much nicer formula. Here we need just one thicker coat and the nails are done :) Though I still prefer to apply two thinner coats. They also dry faster.
The blue colour is intensive and shiny. In a bottle we can see lovely light blue shimmer that on the nails is barely visible. The brush is thin a short (not my type), consistency rather thick, but not rubbery - very nice. Drying time within norms.
On photos: 2 coats + base coat (Joko smooth nails)




15 komentarzy:

  1. podoba mi się, że ma te świecące drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię go, chyba jeden z moich ulubieńców Kobo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny odcień.. no uwielbiam takie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor! Jeden z moich ulubionych odcieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor bardzo trafia w mój gust, natomiast nie przepadam za wąskimi pędzelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzadko kiedy można mnie spotkać w niebieskim, ale bardzo podoba mi się ten kolor - jest taki głęboki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very beautiful shade of blue! :)

    OdpowiedzUsuń