Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.11.2013

Jeszcze trochę jesieni. A little bit more Autumn.

Niedawno otworzyli nowy Chiński sklep niedaleko mnie. Ogromny!! Musiałam oczywiście iść i wybadać co mają. Mają wszystko czego dusza zapragnie... chociaż nie znalazłam arkuszy filcu, ha! 
Wyszłam wyjątkowo z TYLKO jednym lakierem, papciochami i pierdołkami do włosów :)

Not so long ago they opened a new Chinese shop not so far away from me. Humongous!! Of course I had to go check what they have. And they have everything... though I could find sheets of felt, ha!
I left with ONLY one polish, hope slippers and some bits and pieces for hair :)


Ale dzisiaj chciałam Wam pokazać manicure jaki wykonałam na konkurs u Veronique. Zajęłam zaszczytne trzecie miejsce, z czego się ogromni ciesze :) 

But today I wanted to show You manicure I did for a contest at Veronique's blog. I got third place and I am super happy about it :)


Baza jest tu lakier Misslyn Kiwi. Następnie złotym lakierem od Avonu Golden Vision wykonałam jakby smugi. A cala reszta namalowana została farbkami akrylowymi. Gdy listeczki wyschły pokryłam je top coatem Golden Rose Gel Look. 

The base green polish is Misslyn Kiwi . Then I added some smudges with gold polish Avon Golden Vision. All the rest I painted with acrylic paints. When they dried I applied Golden Rose Gel Look top coat.




Prawa ręka tez nie wyszła najgorzej. Pominęłam jedynie zloty lakier. 

My right hand didn't come up so bad either. I just skipped the gold polish.



25 komentarzy:

  1. Sliczne wzory, sa cudowne :)
    oliilui.blogspot.com

    PS. U mnie (nas) na blogu duza zmiana, serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi nie przypadł do gustu, aczkolwiek wszystko jest bardzo precyzyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wykonanie, taką jesień to nawet lubię :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! I liście, i ptaszki na drzewie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcialabym umiec tak malowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie ręce cudowne, jeszcze raz gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoją jesień już widziałam przy wynikach, ale trzeba przyznać, że zasługiwała na nagrodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super się prezentuje :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje! zdobienie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tło jak i liście bardzo mi się podobają, zasłużone 3 miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ekstra, podkład idealnie dobrany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie wyszło :D listki są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie dziwię się, że to mani stanęło na podium bo jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. łooł, piękna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie- zresztą jak zawsze no ja zdecydowanie bym tak nie zmalowała pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne! zasłużona nagroda ;)
    bardzo ładne i fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie u ciebie, dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje! piękne zdobienie, takie klimatyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne chociaż troszkę przytłaczające zdobienie ;) ale w sumie taka też jest jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zaszczytnego miejsca na podium! :)

    OdpowiedzUsuń