Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.11.2013

Jeszcze jesiennie, czy już świątecznie? Still Autumn or already Christmas?


Chciałam, aby wyglądało to na jesienny manicure. Bazą jest magnetyczny lakier Avonu Hypnotic Bronze. Na palcu serdecznym zagościł staruszek też z Avonu Deluxe Chocolate. Mam ten lakiery chyba ze 4 lata już albo i więcej. Używałam go zanim kolekcja mi się mocno powiększyła. Potem poszedł w odstawkę a teraz sobie o nim przypomniałam. Nadal ma świetną konsystencje :) Na niego nałożyłam jedną warstwę toppera Essence Copper'ize me!. Na reszcie paznokci wykonałam nim tylko delikatny gradient. 



I wanted it to look like fall manicure. The base is a magnetic polish from Avon Hypnotic Brozne. On my ring finger I applied old old polish also from Avon Deluxe Chocolate. I musty have this polish 4 years already or more. I have been using it before mu collection expanded so much. Then  it was forgotten until now. It still has a great consistency :) On top of it I applied one coat of Essence topper Copper'ize Me! On the rest of my nails I just did a gentle gradient with it. 



Kolorystyka jesienna, co? Te malutkie drobinki Copper'ize Me! są niesamowite. Ale całość tak błyszczy i się mieni że wygląda niemal jak choinka :p

The colours are very autumnal, right? Those little Copper'ize Me! particles are amazing. But everything is so sparkly that it looks almost like a Christmas tree :p



Chciałybyście zobaczyć Deluxe Chocolate solo na paznokciach? Nie ma go już w sprzedaży niestety, ale jest naprawdę uroczy.

Would You like to see Deluxe Chocolate solo on the nails? It is not on sale anymore unfortunately, but it is really lovely. 

19 komentarzy:

  1. podoba mi się połączenie tych kolorów, muszę w końcu kupić jakiś top z essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, połączenie końcówki jesieni ze świętami:P

    OdpowiedzUsuń
  3. wow :) nie widziałam tego essnece nigdy na półce ;) fajnie wygląda ;p jak dla mnie jest to bardziej świąteczne niż jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba już nieco świątecznie :) Ten topper mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. palec serdeczny wygląda przepięknie :) jak taka babeczka czekoladowa posypana cukiereczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten topper ślicznie wygląda na takich stonowanych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie , ładnie , ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałabym zobaczyć Deluxe Chocolate solo! Miałam sto lat temu zbliżony z Constance Carol, boską, mieniącą się złotem czekoladkę <3
    Całość dla mnie bardziej jesienna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyczarowujesz cuda na paznokciach:) Brokatowy lakier z Essence fajnie się komponuje ze spokojniejszymi kolorami z Avonu. Niby proste zdobienie, ale jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie to polaczenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten topper jest fantastyczny! Czemu ja go jeszcze nie mam :P :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do LBA u mnie na blogu. Będzie mi miło jeśli przyłączysz się do zabawy :)
    http://0jla.blogspot.com/2013/11/libster-blog-award-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Brązik fajny taki wyrazisty i świetne połączenie zz tymi drobinkami, świątecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudownie! Fantastycznie się mienią te drobinki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń