Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.11.2013

Hean - City Fashion 185 Sapphire Night


Coś mam pecha ostatnio do paznokci. Jak już odrósł (prawie, nadal jest trochę krótszy) złamany paznokieć na palcu wskazującym, to złamał mi się na środkowym. Próbuję go jakoś "łatać" i na szczęście pod lakierem nic nie widać. Ale będzie trzeba je wszystkie równo w końcu obciąć, choć i tak są krótsze niż zazwyczaj... ech...

I have no luck for my nails lately. As soon as my point finger grew back (almost, it's still shorter  I broke a nail on my middle finger. I am trying to "patch it" and under the nail polish You cannot see anything, but I will have to eventually cut them all evenly. And they are already shorter than normally.



A dzisiaj mam Wam do pokazania piękny ciemny lakier od Hean. Nie wiem, jak określić ten kolor. To bardzo ciemny granat, lub czarny z granatowymi tonami i masą szmaragdowego i niebieskiego shimmeru. Sliczny, ciemny odcien i nie potrzebuje top coatu aby pięknie błyszczeć. Takie ciemne lakiery to ja lubię :)
Konsystencja rzadka, kryje przy dwóch warstwach. Schniecie przyzwoite, chociaż przy drugiej warstwie, gdzie nałożyłam nieco więcej lakieru pozostaje miękki dłuższy czas. Pędzelek płaski, równo ścięty, ale nie tak szeroki jak w lakierach Essence czy Sally Hansen. Przypomina mi raczej te Avonowe.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Lemon Fortifier)

And today I wanna show You a lovely, dark polish from Hean. I don't know how to describe this colour. It is a very dark navy blue, or black with some navy tones and a huge amount of very tiny emerald and blue shimmer. Gorgeus dark polish m, and it doesn't need any top coat to shine. I just adore those dark shades :)
Consistency is runny, and it's fully opaque with two coats. It dies ok, but with the second coat it can stay soft for quite a bit in places where I applied more polish. The brush is flat and cut straightm but not as wide as in Essence or Sally Hansen polishes. It reminds more the brushes from Avon.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Lemon Fortifier)






Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez HEAN.
This product was provided by HEAN for a review.

17 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie próbuje nic kombinować tylko obcinam w dniu, w którym się łamie, bo kiedyś tak to przeciągałam, że złamał mi się jeszcze bardziej i to pod skosem i do skóry musiałam obcinać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się złamie przy samej końcówce to tez skracam od razu. Ale wskazującym musiałam gdzieś zahaczyć i złamał się z boku tak wysoko, ze nie dałabym rady go równo obciąć.

      Usuń
  3. Kolorek super! I mi również ostatnio coś paznokcie się łamią niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolorek !
    _____________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda ciekawie chociaż niekoniecznie lubię takie ciemne lakiery u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie takie kolory przygnębiają :(
    A od tego zimna moje paznokcie też się łamią i są w strasznej kondycji :(

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się ostatnio podobają ciemne paznokcie, szczególnie krótkie, bardzo ładnie się prezentują w tej "skórce" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, nie do końca sprecyzowany, każdy by miał zagadkę jaki to kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny, ten błysk w nim jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie ciemne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale o jest cudny :D ja myślałam że taki czarny zwykły lakier a tu z tymi drobinkami :D cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi się nie do końca podoba i główkuję dlaczego:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor, podobają mi się te granatowo-niebieskie przebłyski.

    OdpowiedzUsuń