Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.11.2013

Hean - City Fashion 188 Royal Gold.

Pamiętam, że przez lata zarzekałam się  że złota nosić nie będę!  Biżuteria nadal króluje srebrna, ale mam już w posiadaniu 3 złote lakiery :p Zaczyna się...

I remember that for many many yeas I swore I will not wear gold! I still have only silver jewelry, but I already have 3 gold nail polished :p It started...



Dzisiaj złotko od Hean. To już drugi lakier jaki Wam pokazuje z najnowszej kolekcji City Fashion. Poprzedni 185 Sapphire Night możecie obejrzeć TU.
Lakier ma bardzo przyjemny odcieni złota. Nie jest mocno żółty i ciemny. Ma w sobie odrobinę srebra. Mam nadzieje, że na zdjęciach to dobrze widać. 
Aplikacja przyjemna, choć lakier jest dosyć rzadki i trzeba uważać na skórki. Pełne krycie osiąga po dwóch warstwach. Schniecie w normie. Pędzelek plaski, prosto ścięty, nie za duży. 
Dzisiaj mam go już 3 dnień na paznokciach i wygląda nadal idealnie (owszem, z bazą i top coatem, ale mimo wszystko trzyma się świetnie). Im dłużej go nosze, tym bardziej mi się podoba :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko gładkie paznokcie)

Today a little treasure from Hean. This is the second polish I am showing You form the new City Fashion collection. Previous one - 185 Sapphire Night You can see HERE.
It is a very nice shade of gold. Not too dark, or yellow. It has some silver shine. I hope You can see it on photos.
Application went smooth, though You have to be careful as it is quite runny. Gives a full coverage after two coats. Drying time is ok. The brush is flat and cut straight but not very large.
Today is the third day that I have it on my nails and it still looks perfect (ok, I have a base coat and top coat on, but still). and the longer I wear it the more I like it :)




Mam tylko jedno ale... bardzo chciałam używać go do wzorków stempelkowych. Niestety bardzo słabo się odbija. Marzy mi się taki piękny zloty lakier do stempli. Znacie taki?

There is only one but... I really wanted to use it with my stamps. Unfortunately it doesn't stamp well. I so wanna have a good gold polish for my stamping plates. Do You know any?





Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez HEAN.
This product was provided by HEAN for a review.

17 komentarzy:

  1. Mnie jakoś jeszcze się złoto na paznokciach nie podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się kiedyś nie podobało.
      Za to nadal nie mogę się przekonać do neonów. Nie i już :p
      Starzeje się chyba...

      Usuń
    2. Mnie się podoba, jedynie połączenie czarnego ze złotem. Samo złoto też nie wchodzi w gre.. :)

      Usuń
  2. piękny, idealny na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pazurkach wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładny złoty, na imprezy akurat ;)

    P.S. Wpadnij na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajnie się go nosi, ale jak dla mnie mógłby być nieco ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się przed złotem nie wzbraniałam do czasu gdy nie kupiłam sobie Mod Gold z Avonu, po nałożeniu go na paznokcie doszłam do wniosku, że to definitywnie nie mój klimat i nie przekonam się do złota na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. żadnych śladów pędzla przy takim odcieniu i wykończeniu? jak dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnych :) Tez się tego obawiałam.

      Usuń
  8. Ja uwielbiam złoto na paznokciach, to też wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń