Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.11.2013

Hean 188 Royal Gold + ćwieki


Niedawno przyszły do mnie takie ładne koronkowe naklejki na paznokcie. Musiałam je czym prędzej przetestować :)  Miałam na paznokciach już piękny zloty lakier Hean 188 Royal Gold. Dodałam wiec do niego najszerszy pasek z całego zestawu. Ale żeby nie było za dużo jest on tylko na 2 paznokciach. Na pozostałe nakleiłam male, czarne ćwieki.

Not so long ago I got in mail cute lace nail stickers. I had to try them as soon as possible :) I already had this lovely gold polish from Hean 188 Royal Gold, so I added the widest stripe from the set. But I didn't want the mani look too heavy, that's why it's only on two nails. On the rest I applied some small  black studs.


Niestety pogoda nie dopisywała i światło było za ciemne, dlatego zloty lakier wyszedł nie tak jak powinien. Rzeczywiście jak wygląda zobaczycie TU
Uwielbiam jesień i zimę, ale jest to najgorszy czas na robienie zdjęć lakierom.

Unfortunately the weather didn't wanna cooperate and the light was a bit too dark, that's why the gold polish doesn't look as it should. The actual colour You can see HERE.
I love autumn and winter, but it is the worst time to photograph nail polishes.


22 komentarze:

  1. Pięknie to wygląda, bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za zlotym lakierem ale tutaj wyglada bardzo elegancko i schudnie, musze sie zaopatrzec w cwieki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetnie to wygląda
    oj tam delikatnie się różni

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają bardzo elegancko na tym złotym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znakomicie wygląda :D te naklejki idealnie pasują do tego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to naprawdę rewelacyjnie! Niby tradycyjne połączenie kolorów, ale nigdy się nie nudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda. :) Bardzo lubię połączenie czerni i złota. Jest takie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są, jakoś tak ze świętami mi się kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to razem wygląda, elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle pięknie i zazdroszczę tych umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super połączenie! :)) Bardzo mi się podoba :)


    Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje paznokcie, wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń