Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.11.2013

Hean - City Fashion 184 Licorice.

Licorice to bardzo ciemna, brudna, zgniła zieleń. I choć może brzmieć paskudnie, to jest prześliczna! Czemu nazywa się Licorice to nie wiem. W sztucznym świetle nabiera bardzo grafitowych tonów, ale czernią nie jest. W dodatku ma taki śliczny multikolorowy shimmer. 


Licorice is a very dark, dirty, khaki green. And though it might sound nasty it is gorgeous! I just don't know why it is caller Licorice. In artificial light it is catching lots of graphite tones, but it is definitely not black. And it has such a lovely, multicolored shimmer.



Konsystencja gęsta, kremowa, całkiem inna od poprzednich lakierów Hean. Dzięki temu tez lepiej kryje. Już jedna nawet nie taka gruba warstwa daje zadowalający efekt i jednolity kolor. Osobiście wole take gęstsze lakiery dlatego dla mnie jest on lepszy niż pozostałe lakiery. 
Schniecie przyzwoite, pędzelek plaski, prosto ścięty. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko gładkie paznokcie)





Consistency is thick, creamy and completely different than other Hean polishes I have. But thanks to this it has much better opacity. Even one, not so thick coat gives a good result and even colour. I personally prefer those thicker formulas so to me it is a better polish than other.
Drying time is good, brush is flat and cut evenly.
On photos: 2 coats + base coat (Joko smooth nails) 

Popatrzcie jak się mieni w sztucznym świetle :) Niesamowity!

Have look how it shines in artificial light :) It's amazing!




Wam może się nie podobać, bo to dosyć ponury kolor, ale dla mnie jest on najładniejszy z całej trojki :)

You might not like it as it is quite gloomy, but for me it's the pretties of those three :)

Hean - 184 Licorice.


Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez HEAN.
This product was provided by HEAN for a review.

26 komentarzy:

  1. Heh, a mi troche skojarzyl sie z lukrecja, ale moze to sama nazwa taka sugestywna. A sam lakier ciekawy bardzo, nie mam chyba jeszcze nic takiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę taki nie mój kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jest zbyt ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny nietypowy kolor :) Cudnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się :) lubię takie ciemne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek całkiem przyjemny :) podobnego zgniłka (tylko z nie tak kolorowymi dodatkami) mam od Maybelline

    OdpowiedzUsuń
  7. Drobinki w tym lakierze dodają mu wiele uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny-statnio właśnie takimi ciemnymi lakierami się maluję :) Mam kolor Licorice ale z Avonu,ale jest praktycznie czarny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa zupełnie rożne odcienie Licorice :)

      Usuń
  9. Rewelacyjnie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, rzeczywiście piękny, muszę na niego zwrócić uwagę przy następnych zakupach w Hean.
    P.S. Co u Zuzi? Dawno nie było żadnego wpisu o kotku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia ostatnio zjadła cala reklamówkę i musiała do lekarza iść :p
      Lobuzica straszna!

      Usuń
    2. Ciekawy smakołyk sobie znalazła :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dla mnie lukrecjowy kolor jest czarny... ewentualnie mega ciemny brąz.

      Usuń
  12. Bardzo podobny kolor posiadam z Sally Hansen, Sequin Scandal. Też jest taki zgniłkowaty zielony z drobinkami. Cudny!!! :) Oczywiście moja psiapsiuła stwierdziła, że on jest brązowy :[ nie zielony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniałaś mi o Sequin Scandal :) Tez go mam. Będę musiała porównać.

      Usuń
  13. Chętnie poczytam porównanie :).

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładny! ja lubię takie ciemne i brudne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie taki zły choć nie "kocham" ciemnych kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń