Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.11.2013

Gradient i stempelki. Gradient and stamps.


Wczoraj pokazywałam Wam gradient z ćwiekami. Ćwieki po jednym dniu mi się znudziły, wiec się ich pozbyłam, zrobiłam gradient na brakujących paznokciach i wszystko ostemplowałam :)
O tak... stempelki i gradient to połączenie doskonale :) Co chwile zerkam na paznokcie i nie mogę się napatrzeć... i tak już czwarty dzień. Dzisiaj widać już male odpryski wiec czas całość zmyć. Ale najchętniej nosiłabym takie połączenie jeszcze dłużej.

Yesterday I was showing You a gradient nails with studs. I got bored of those studs after one day so I got rid of them, added missing gradient and stamped everything :)
Oh yes... gradient and stamps is a perfect match :) I keep looking at my nails and I don't have enough... and it's been fourth day like that. Today it started to chip a bit so I will have to remove it. But I would gladly wear it much longer.




Dla przypomnienia: Ciemny lakier to Hean 184 Locorice, złoty lakier to również Hean 188 Royal Gold
Do stempli użyłam czarnego lakieru Golden Rose Color Rich a wzorek pochodzi z płytki Pueen 21.
Całość pokryta top coatem Golden Rose Gel Look.

Just to remind You: the dark polish is Hean 184 Licorice, the gold one is also Hean 188 Royal Gold.
For stamping I used black polish from Golden Rose Color Rich and the image is from stamping plate Pueen 21.
Everything sealed with Golden Rose Gel Look top coat.




Czy całość nie przypomina wam takich ciężkich, grubych kotar? :p

Doesn't it remind You this heavy, thick courtains? :p

31 komentarzy:

  1. o kurcze... ale cuda! są prześliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale się nie dziwię, że nie możesz się napatrzeć na te paznokcie! wyszły niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze nie wiem, jak jest z bazą. ja malowałam bez bazy i zafarbowało mi na niebiesko. Na szczęście zawsze mam pomalowane paznokcie, więc przebarwienia przykryłam lakierem i mam nadzieję, że przy kolejnym przebarwienia zejdą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous manicure ! It looks so pretty on you *__*

    OdpowiedzUsuń
  5. co raz to ładniejsze paznokcie pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle przepięknie - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne zdobienie. Takie dość nie wiem... renesansowe?

    U mnie na blogu nagradzanie za komentarze. Co o tym sądzisz? Jest to lepsze niż rozdania blogowe? Będę niesamowicie wdzięczne jeśli zechcesz się wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny manicure ! Muszę sobie zakupić płytkę do stemplowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe zdobienie, pełne elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo padłam! rewelacyjne połączenie, wzorek idealnie się wkomponował w gradient <3 i kolorystyka cudo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie eleganckie stemple cudownie się na nim prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne jest to zdobienie! Wyszło Ci perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjne ^^ o wiele lepiej ze stemplami niż z ćwiekami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się bardziej ta wersja podoba :)

      Usuń
  14. fajnie, mi się kojarzy z jakimiś bramami średniowiecznymi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. AWESOME! przepięknie to zgrałaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne!
    Zapraszam na rozdanie do mnie http://daquerre.blogspot.com/2013/11/rozdanie-swiateczne-u-daquerre.html Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. This is gorgeous!!! I haven't realized this imaged looked like thin in nails *-* Well, I loved both version Ewlyn lol, but this one more (of course) haha! :) Kisses,

    Cristina
    P.S: Stamping ALWAYS looks great with a gradient underneath ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Woooo, pięknie :)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Stamping looks so gorgeous over the gradient! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki piękny, ojaaaaa......
    ciężka kotara? a no trochę :D zachwycona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak! Takie ciężkie kotary z jakichś królewskich pałaców :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie to jest piękne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdobienie. Efekt końcowy jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń