Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.11.2013

Goldern Rose Rich Color - nowe jesienne odcienie. New fall polishes.

Pojawiły się nowe, jesienne odcienie lakierów Golden Rose Rich Color. Nareszcie coś dla mnie - znaczeni bardziej mi się podobają niż pastele, neony i wszelakie inne letnie kolory :) Z chęcią przygarnęłabym wszystkie.

Golden Rose Rich Color line has new, fall colors. Finally something for me - I like those shades much more than pastels, neon's and all the typical summery colors :) I'd gladly grab them all.


Wszystkie odcienie Rich Colour dostępne są TU

All Rich Color shades You can see HERE.

13 komentarzy:

  1. też lubię takie poszaraki :-) choć dziwi mnie trochę, że nie są to zbyt popularne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne są te odcienie, może na jakiś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szaro-liliowy jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odcienie :) muszę zapolować na jakiś fajny spokojny beż.
    Z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przyjemniaczki, bardzo lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, zapowiada się wycieczka do GR... najchętniej zgarnęłabym wszystkie te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę je koniecznie zobaczyć na żywo :-) A potem się okaże czy się skuszę czy nie :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam już 4 nowe odcienie ale chyba jeszcze jakiś przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :) Pokażesz na paznokciach?

      Usuń
  9. Nie wiedziałabym na jaki się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeden tu widzę co mi się podoba,tylko nie wiem jak nazwać kolor :D
    taki brudny bordo...pomiędzy brązowym i ciemnoniebieskim :)

    OdpowiedzUsuń