Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.11.2013

Essence - Kalinka Beauty (zapowiedź/preview)


Jeszcze zima na dobre się nie zaczęła, a tu już mamy zapowiedźz wiosenną :) 
Tym razem Essence zainspirowało się ludowymi wzorami Rosyjskimi. Jak Wam się podoba?

The winter didnt start properly yet and we already have a spring preview :)
This time Essence was inspired with Russianl folclore patterns.

Mono Eyeshadow – €1.99*
01 From Russia With Love
02 Babushka Me
03 Green Scene



Single Lashes – €2.49*


Eyebrow Styler – €1.79*
01 Babushka Me
02 How to be Russian


Lip Brush – €1.29*


Duo Lip Creme – €2.29*
01 Meet me @ red square
02 East side story

Blush – €3.29*

Nail Polish – €1.79*
01 Absolut Blue
02 East side story
03 From russia with love
04 Green scene


Hair Mascara – €2.49*
01 East side story
02 Babushka me

Purse – €2.49*

Kolekcja dostępna będzie od stycznia 2014 jedynie w wybranych krajach: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Boliwia, Bośnia, Brunei, Grecja, Izrael, Kuwejt, Włochy, Oman, Palestyna, Rosja, Singapur, Hiszpania, Tajlandia, i Urugwaju.

This collection will be avaliable from January 2014 only on selected coutries: Germany, Austria, Switzerland, Bolivia, Bosnia, Brunei, Greece, Israel, Kuwait, Italy, Oman, Palestine, Russia, Singapore, Spain, Thailand, and Uruguay.

*cena sugerowana/suggested retail price

źródło/source 

14 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy. Najbardziej spodobały mi się kolorowe rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna, ten róż jest super :) Oczywiście szkoda, że nie pojawi się w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się róż, ładna też nazwa, ale i tak nic bym nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  4. a w PL to już nie :( szkoda bo fajny klimat tej limitki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ;) Zawsze coś bym tam z nie skubnęła, np różyk :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super ! wreszcie wpadli na dobry pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  7. róż mi się strasznie podoba :))) szkoda, że w Polsce nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie u nas, bo wpadł mi w oko róż i portmonetka ;) Idea limitki świetna, nawet pomimo kilku szalonych - np. tych kępek rzęs:D

    OdpowiedzUsuń
  9. w sumie, to nic mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi ta limitka nie przypadła do gustu więc wcale nie ubolewam, że nie trafi do polski :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że nie będzie u nas dostępna, bo kilka rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jakoś średnio mi pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że u nas nie będzie dostępna bo podoba mi się róż ;)

    OdpowiedzUsuń