Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.11.2013

Dzień dobry! Good morning!


Wcinam sobie rano o 7.13 śniadanie... a za oknem takie rzeczy się dzieją!

I am munching breakie at 7.13 this morning... and outside were happening such things!


Zdjęcia bez obróbki... prosto z aparatu. Wszystko trwało może z 5 minut... potem niebo wyblakło i wróciły szare chmury.

Photos are without Photoshop... straight from my camera. Everything last maybe 5 minutes... then the sky faded and grey clouds came back.

17 komentarzy:

  1. To na pewno Bóg wstał rano lewą nogą i jeszcze walnął się o szafkę w duży paluch u stopy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha... to się musiał wściec :p

      Usuń
  2. Niesamowite:) Uwielbiam wschody i zachody słońca, są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ja niestety omijam takie cuda, bo najzwyczajniej jestem jeszcze w łóżku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. łooooł! rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie żartuj ?!?! magiczne niebo ;) jakby tak bylo nad Łodzią to od razu lepiej by się wstawało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żartuję :)
      Bardziej bym się spodziewała takich kolorów po zachodzie słońca, niż po wschodzie... W życiu takiego nie widziałam.

      Usuń
  6. Piękny widok! Lubię taki kolor nieba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czadowe widoki, jak mogłam przegapić ten post? ;))

    OdpowiedzUsuń