Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.11.2013

China Glaze - Emerald Green

Pierwsza Chinka na blogu... tadaaam :)

First China on blog.. tadaaam :)



Nie potrafię się oprzeć pięknym zielonym lakierom (i ciemnym granatom, malinowym czerwieniom, błyszczącej czerni, delikatnym różom... choroba, mowie Wam). 
Ten odcień jest tak soczysty i intensywny. Przepiękna szmaragdowa zieleń napakowana drobnym brokatem. Teraz żałujęże nie nałożyłam bazy peel-off, bo coś czuje, że będzie problem ze zmywaniem. 
Nakładanie jest przyjemne i wystarcza 2 warstwy do uzyskania jednolitego, intensywnego koloru. Pędzelek cienki i długi.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko gładkie paznokcie)



I cannot resist gorgeous green polishes (and dark navy  blues, raspberry reds, shiny blacks, delicate pinks... it's a disease I am tellin' ya). This shade is so juicy and intensive. A gorgeous emerald green with lots of tiny glitter. Now I am sorry I didn't apply a peel-off base under it, I have a feeling I might have a problem removing it.
Applying is nice and 2 coats are enough to give an even, intensive colour. The brush is long and thin.
On photos: 2 coats + base coat (Joko smooth nails)



Jak Wam się widzi taka zieleń?

How do You like this green?

27 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten kolor, kojarzy mi się ze świętami

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowna zieleń :) Taka... choinkowa :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna... tylko jakoś nie mogę się przekona c do takich kolorów na moich paznokciach, ale spróbuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj :) Ja tez kiedyś zieleni absolutnie nie nosiłam na paznokciach (chociaż to mój ulubiony kolor). Teraz uwielbiam!

      Usuń
  4. takie zielenie najbardziej uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam brokatowe lakiery :) Ale raczej na taki zielony bym się nie zdecydowała :) U mnie głównie granaty dominują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza Chinka, a jaka piękna! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza musiała być wyjątkowa :)

      Usuń
  7. Śliczny kolor, kojarzy mi się z elfami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na konkurs do mnie, możliwość wygrania ciekawych nagród : ) http://ewulette.blogspot.com/2013/11/love-me-green-konkurs.html

    Pozdrawiam i przepraszam za spam, chciałabym aby sie więcej osób o tym dowiedziało, może Tobie przypadną do gustu nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zieleń ! Bardzo podoba mi się jej wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świąteczna, taka choinkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku wspaniały lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak za zieleniam nie przepadam na pazurkach to ta wygląda ślicznie i od razu skojarzyła mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny jest :) A jak ładnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm, przeglądałam sobie allegro i zobacz na co trafiłam: http://allegro.pl/avon-lakier-do-paznokci-green-goddess-nailwar-pro-i3734225471.html czyżby wzięli Twoje zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co za ludzie! Dziękuję za czujność :)
      Dziwne, ze zdjęcie jest innego lakieru nic tego, którego dotyczy aukcja ;) To się kupujący zdziwi...

      Usuń
    2. No problemo ;>
      Niby tonący brzytwy się chwyta, ale bez przesady. Mogliby się pokusić o swoje zdjęcia właściwego lakieru :P

      Usuń
  15. piękna choinkowa zieleń, totalnie kojarzy mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ma w sobie coś, co przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny, kojarzy się ze świętami i choinką :) ach..

    OdpowiedzUsuń
  18. ma w sobie niesamowitą głębie! :)

    OdpowiedzUsuń