Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.11.2013

Catrice "Celtice" (zapowiedz/preview)


Bez zbędnej gadaniny dzisiaj :) Popatrzcie co na koniec roku szykuje Catrice. Spodobały mi sie takie delikatne kolory...

No unnecessary talking today :) Have look what Catrice prepared for the end of the year. I like those delicate colours...

Baked eyeshadows3,79 €*
C01 Paralilac
C02 LOVEnder
C03 Celtic by Nature 
C04 The Secret Door

Cream To Powder Blush - 3,99 €*
C01 Pinkadoxa 
C02 Love, Peach & Harmony

Multicolour Highlighter - 4,99 €
C01 Far And Beyond.

Sheer Lip Colour - 3,99 €*
C01 Pinkadoxa
C02 Love, Peach & Harmony
C03 Celtic by Nature

Ultimate Nail Lacquer - 2,79 €*
C01 Paralilac
C02 Pinkadoxa
C03 Love  Peach & Harmony 
C04 LOVEnder

Celtic Nail Flakes - 2,99 €*
C01 Pinkadoxa

Edycja limitowana, dostępna w grudniu 2013 i styczniu 2014.

Limited edition avaliable in stores in December 2013 and January 2014.

* cena sugerowana/suggested retail price


17 komentarzy:

  1. Podoba mi się tylko lakier nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj z Karoliną zachwycałyśmy się właśnie rozświetlaczem z tej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne odcienie lakierów, takie ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wybrałabym lakier Lovender, bardzo lubię takie chłodne / zimowe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na moje nieszczęście dużo rzeczy mi się spodobało ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłabym się na lakiery i szminki.
    Zapraszam do zabawy- wybrałam Cię do Liebster Blog Award. Szczegóły na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo mi się rzeczy z tej limitowanki podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A już myślałam, że nieco się wstrzymam z zakupami, ale te lakiery i szminki, i rozświetlacz... ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie boskie lakiery!! Brałabym wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko rozswietlacz do mnie przemowil :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szminka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uff, jakoś mnie nic nie skusiło ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. no przyznaję że całkiem fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. już dawno nie podobała mi się cała limitka catrice. piękna! ale zobaczymy jak będzie wyglądać "na żywo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe cienie do powiek i podobają mi się jeszcze lakiery do paznokci - pierwszy i ostatni.

    OdpowiedzUsuń