Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.11.2013

Born Pretty - Holo Polish nr 5.


Nareszcie dotarła do mnie paczuszka z Born Pretty Store z dwoma zamówionymi holosiami :) Ależ się naczekałam... myślałam, że już nie przyjdzie...

I jak na złość złamał mi się paznokieć i muszę tego pięknisia pokazać na nieco krótszych paznokciach.


I finally received my parcel from Born Pretty Store with two ordered holo polihses :) Man...I had to wait so long... I thought it got lost or something..
And exectly now my nail had to break so I have to show this beauty on shorted nails.



Kolor piękny, jesienny, spokojny. Taki przybrudzony pomarańcz. Drobinki pięknie połyskują w naturalnym świetne. Ale dopiero sztucznym, czy w słońcu dają czadu! W dodatku przepięknie błyszczy bez top coatu. jest taki szklisty.
Malowanie przyjemne. Lakier kryje przy dwóch warstwach, nie smuży, szybko schnie. Ze względu na małą pojemność (tylko 6 ml) i buteleczkę pędzelek też jest raczej malutki. Dobrze jednak rozprowadza lakier.
Lakier ma jedna wadę - jest za mały! :p
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko gładkie paznokcie)



It is a pretty, calm, fall shade. Kinda dirrty orange. The partickles sparkle gently in a natural light. But in an anrtificiial light or a sunlight the rock! It also shines so lovely without any top coat. It is so glossy.
Applying is nice and the polish gives a full coverage with two coats. Doesnt smudge, dries fast. Because the capacity and the bottle is small (just 6 ml) the brush is also small. But it works well on the nail. 
The polish has one fig flaw - it is too tiny! :p
On photos: 2 coats + base coat (Joko smooth nails)





Lakier dostępny jest TU. A z kodem BAVQ10 otrzymacie 10% zniżki na cale zakupy :)

You can get this polish HERE. And with a code BAVQ10 You will get 10% off for the whole order.


21 komentarzy:

  1. Uwielbiam lakiery z takimi iskierkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie ten kolor mi podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek, kupiłam sobie teraz takie holo aż 4 e rossie doczekałam się evelina w końcu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na te z Eveline nie mogę trafić :( Mam nadzieje, ze je u siebie pokażesz :p

      Usuń
  4. bardzo ciekawy odcień jak na holo, ja jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, ale kolor chyba jednak nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne wykończenie, ale kolor raczej nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, ale holo rozproszone, nie linearne - słabiutkie, dobrze, że nie zamówiłam tych lakierów, bo byłabym rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słońcu ten efekt jest znacznie bardziej widoczny. Niemniej jest to raczej delikatny holosek.

      Usuń
    2. No właśnie, fajnie się mieni, ale ja lubię taki efekt jaki dają np. lakiery Color Club z serii Halo Hues.

      Usuń
    3. Oj, do nich to mu daleko.
      Mi się marzy srebrny Gosh... ale nigdzie go nie a :(

      Usuń
  8. uwielbiam ich holosie :) zamawiałaś je na tej wyprzedaży z okazji urodzin BPS? Bo ja od tamtej pory czekam na zamówienie i niestety na razie ani widu ani słuchu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam co to za okazja była, ale dorwałam dwa kolory bardzo tanio. Własnie ten i nr 2.
      Sprawdziłam i moje były wysłane 17 października a dostałam je kilka dni temu, czyli leciały do mnie miesiąc.
      Ale na inna paczkę od nich czekam od września jeszcze i ni widu ni słychu :(

      Racja, ze są śliczne! I takie gladziutkie :) Będę polowała na pozostałe kolory w promocji... chce cala kolekcje! :D

      Usuń
    2. no to tedy, ja wzięłam płytki i to różowe holo :) moje niby wysłali 18 października - mam nadzieję, że też dojdzie :)

      Usuń
  9. jest znakomity :D taki nietypowy :D już mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaki cudowny! Lubię takie świecidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o rany, nie widziałam jeszcze lakierów z BPS... bardzo oryginalny kolor. no i holo <3

    OdpowiedzUsuń