Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.11.2013

Balea - szampon z wiśnią i jaśminem. Jasmine and cherry shampoo.

Balea pojawiła się już chyba na wszystkich blogach, a ja dopiero pierwszy szampon miałam okazje spróbować. Gdyby nie KasiaPL pewnie nadal żyłabym w niewiedzy i tylko podczytywała kolejne opinie o ich produktach. Teraz wiem, że jest do czego wzdychać  ;)


Balea was mentioned probably on most blogs and I had a chance to try my first shampoo just now. If it wasn't for KasiaPL I'd still live in the darkness and keep reading more and more reviews. Now I know what everyone is craving for ;)

Balea Szampon zwiększający objętość z wiśnią i jaśminem


Opakowanie: prosta, prostokątna butla z twardego, białego plastiku. Nie widać ile pozostało szamponu ale co tam :). Podoba mi się to, że można ją bez problemu postawić do góry nogami gdy szampon się kończy. Zamkniecie też ma bardzo wygodne. Pojemność 300 ml.
Konsystencja żelowa, raczej rzadsza i może trochę uciekać z dłoni. Pieni się dobrze, chociaż nie aż tak jak inne drogeryjne szampony (np. Elseve, Pantene, Fructis itp..) i dlatego jest trochę mniej od nich wydajny. Musze wiec go trochę więcej użyć. Ale że jest duży i tani to i tak wszystko wychodzi na plus.


Zapach: jaśminu nie wyczuwam. Ale wiśnie pachną bardzo mocno i bardzo ładnie. Nie jest to jednak świeża wiśnia. dla mnie pachnie jak soki wiśniowe w kartonikach. Zapach bardzo przyjemny, chociaż na włosach się u mnie nie utrzymuje.
Działanie: Jest to szampon zwiększający objętość i ja tego nie zauważyłam. Z reszta na zwiększeniu objętości mi nie zależy, bo moje włosy puszą się i lubią odstawać. Mi zależy na wygładzeniu i nawilżeniu. Ale mimo to spodobał mi się. Myje włosy, radzi sobie z olejami, nie wysusza ich, chociaż po spłukaniu mogą być nieco splatane. Nie podrażnia skory głowy i nie powoduje łupieżu za co wielki plus! Używam go codziennie i włosy maja się świetnie. Są błyszczące i miękkie. Jest to przyzwoity, zwykły szampon.
Tego szamponu nie kupię ponownie, dzięki niemu mam ochotę na inne szampony Balei.


Balea Volumising shampoo with cherry and jasmine

The packaging: simple, rectangular bottle made of thick, white plastic. We cannot see how much of the product is left, but what the heck :). I like that it can stand upside down when the shampoo is about to finish. The cap is also ok to use. Capacity 300 ml.
Consistency: a rather runny clear gel hat can drip from the hand. It foams ok, but not as well as other drugstore shampoos (f.eg. Elseve, Panete, Fructis...) and that's why it can be less efficient. I just have to use a bit more of it. But since it's large and cheap it's all fine.
Fragrance: I cannot feel jasmine here. But the cherry smell lovely and quite strong. It's not a real cherry though. To me it smells like cherry juices from a box. Very nice fragrance, though on my hair it doesn't stay long.


Result: it is a lifting up shampoo and I didn't notice that. Besides I don't care about volume, as my hair are frizzy and like to stick out. I care about smoothing and moisturizing. Nevertheless I likes this product. It washes the hair well, removes oils, doesn't dry them, though they can be a but more tangles after rinsing. It doesn't irritate the scalp and didn't cause dandruff! I have been using it every day and my hair are just fine. They soft and shiny. It is a very decent, normal shampoo.
I will not buy this specific one again, but because of it I wanns try other Balea shampoos.

Skład/Ingredients:

Jaki szampon Balei polecacie?

Which Balea shampoo do You reccomend?

10 komentarzy:

  1. ja niestety nie miałam żadnego produktu z balei ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego nie miałam, z tych owocowych serii mam grejpfrut i dopiero będę testować, a tak to z serii profesional mam i bardzo lubię. Ten też kusi

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje też się puszą więc szampon nie byłby dla mnie, ale powąchać go chciałabym, chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię produkty do włosów z Balea chyba większość z nich już przetestowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez duzo o balea czytalam recenzji ale jakos sie jeszcze nie pokusilam :) chodz zapach szamponu musi byc super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiśniowy zapach? lubię bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja ciągle czytam o tych kosmetykach... na szczęście za 2 tygodnie jadę do Niemiec i sie obkupię w Baleę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, dzięki za wspomnienie o mnie :D
    Ja miałam malinowy, jak dla mnie to też taki zwyklaczek, ale fajny :) Pewnie jeszcze się skuszę na inną wersję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam szampon z Mrs. Potter's ;) Polecam!

    OdpowiedzUsuń