Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.11.2013

Balea - odżywka mango i aloes. Mango and aloe conditioner.

Znalazłam ideał! 

I have found the perfect one!


Balea nawilżająca odżywka do włosów mango i aloe vera

Opakowanie: proste, stabilne, z wygodnym zamknięciem o pojemności 300 ml. 
Zapach nieziemski! Uwielbiam mango (szczególnie z owsianka) i ta odżywka tak pięknie nim pachnie. Ale nie jest to zapach słodki, czy mdły. Jest pyszny i owocowy. 
Konsystencja nieco rzadka i przy większej ilości może spływać z dłoni, ale większa ilość jest nie potrzebna nawet na moje długie włosy. Świetnie się rozprowadza i jakby lekko spienia, co dodatkowo pomaga. Jest zatem dosyć wydajna. Używam jej jednocześnie z szamponem Balei [KLIK], o którym pisałam wczoraj i szampon jest już na wykończeniu a odżywka jeszcze trochę mi posłuży. Zazwyczaj jest odwrotnie.


Działanie: cóż tu dużo mówić - ta odżywka to cudo i mój nowy numer jeden! Po pierwsze działa na włosach błyskawicznie. Bywa, że nakładam na włosy, chwile masuje i po 10 sekundach spłukuje, bo nie mam czasu/nie chce mi się trzymać jej dłużej. I działa genialnie. Włosy są takie śliskie (już przy spłukiwaniu można je spokojnie przeczesać palcami) , miękkie, mega gładkie (a na tym najbardziej mi zależy) i puszyste, ale nie odstające. Nie obciąża ich i nie absolutnie nie powoduje szybszego przetłuszczania. Szkoda tylko, że zapach nie na nich dłużej nie utrzymuje.
Kupię ponownie i to nie jeden raz :)


Balea moisturizing hair conditioner with mango and aloe vera.

The packaging: simple, stable with a comfortable cap and capacity of 300 ml.
Fragrance is amazing! I love mango (especially with porridge) and this conditioner smells so lovely. But it is not sweet or sickening. It's a yummy and fruity scent.
Consistency is rather runny and with bigger amount it can drip from the hands, but I don't have to apply bigger amount even for my long hair. It covers the hair perfectly and it slightly foams which also helps. Is it quite efficient then. I use it together with the Balea shampoo I was reviewing yesterday [CLICK]. The shampoo is almost over and the conditioner will still last a bit. Normally it is the other way round.


Result: what can I say - this conditioner is amazing and it's my new number one! First of all it works so fast on the hair. It happens that I apply it, massage a bit and after 10 seconds I rinse it cause I don't have time/don't feel like keeping it longer. And it works great. My hair are so silky (already during the rinsing I can run my fingers though my air), soft, super smooth (and that's what I care about most) and fluffy, but not frizzy. But it doesn't make them heavy or greasy faster. Pity the fragrance doesn't wanna stay on them longer.
I will buy it again... and again.. and again :)

Skład/Ingredients:


Jaki jest Wasz odżywkowy ideał?

What is You perfect conditioner?

8 komentarzy:

  1. skusze się na nią, bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie miałam jeszcze żadnej Balei, ale za 2 tygodnie wybieram się na weekend do Berlina i zamierzam kupić tę odżywkę ! mam nadzieję, że się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój nr 1 wśród odżywek. Spisuje się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nigdzie u mnie nie ma kosmetyków Balei :( Muszę rozejrzeć się jeszcze w sklepach z niemiecką chemią, może tam będą :) Aktualnie używam odżywki z Joanny z pokrzywą i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię całą tą serię z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, bardzo zachęcasz, też szukam czegoś takiego! Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa, wypróbowałabym tę odżykę gdym miała okazję.

    OdpowiedzUsuń