Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.11.2013

Avon - Deluxe Chocolate.


Lakier już dawno wycofany że sprzedaży, ale wykorzystałam go do 2 zdobień, wiec Wam go pokaże.
Moja buteleczka ma już 4, czy 5 lat. Lakier nie rozwarstwił się, nie zgęstniał, nadal świetnie maluje. Do pełnego krycia potrzebuje 2 warstw. Schnie trochę dłużej niż te nowe lakiery Avonu... a może to przez swój wiek...



This polish was discontinued long time ago, but since I used it for 2 nail arts lately I wanted to show it as well.
My bottle must be 4 or 5 years old, but the polish didn't dry out or gone bad. It still applies nicely and need 2 coats for full opacity. It dries a bit longer than the new Avon polishes... but maybe it's because of it's age.. 




Mi się bardzo podoba. Popatrzcie na te połyskujące złote drobinki. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko gładkie paznokcie)

I like it. And have a look at those lovely gold particles.
On photos: 2 coats + base coat (Joko smooth nails).

I jeszcze w niedawnym manicure.
And in the manicure not so long ago.

17 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takimi kolorkami na paznokciach .

    OdpowiedzUsuń
  2. JA nie wiem dlaczego ale u mnie kompletnie się nie sprawdzają lakiery z AVON :/ Kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście z moimi paznokciami się polubiły... wole nie liczyć ile Avonowych buteleczek mam :p

      Usuń
  3. Oj... zdecydowanie nie moja bajka...

    OdpowiedzUsuń
  4. wieki już nie miałam lakieru z Avonu, ale uwielbiam takie kolory i moim zdaniem jest przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za lakierami z avonu,ale ten wyglada pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda! Muszę się w końcu przekonać do lakierów z Avonu, jednak tyle złego o nich słychać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy na jaki trafisz. Niektóre kolory są genialne, a od innych lepiej trzymać się z daleka.

      Usuń
  7. ten jest wyjątkowo cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. poluję na jakiś czekoladowy kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor i genialnie się błyszczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. I have this nail polish too and I love it! :)

    OdpowiedzUsuń