Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.11.2013

Avon - Colour Attract Hypnotic Bronze.


Linia Colour Attract to lakiery magnetyczne. Zamówiłam jeden, bo spodobał mi się kolor w katalogu. Ale nie zamówiłam magnesu, bo mnie te wzorki magnetyczne nie ruszają. Wiec nie powiem Wam jak się spisuje i jak działa magnes.

Colour Attract is a magnetic polish line. I ordered one colour, because I liked it in a catalog. But I didn't order the magnet as the magnetic patterns are not my thing. So I will not tell You how that works and if the magnet is ok.


Opowiem za to o samym lakierze. Kolor jest dziwny... taki ciemny beż z miedzianymi tonami. Czasami wydaje mi się że ma też coś ze złota . Wykończenie frostowe, czego się nie spodziewałam i trochę na tym zawiodłam, bo dosyć mocno widać pociągnięcia pędzelka. Myślę, że gdyby nałożyć druga warstwę gąbeczką nie byłyby tak widoczne. Miałam cichą nadzieję na taki mocny metalik. Poza tym lakier ma ślicznie mieniące drobinki, które dobrze widoczne są dopiero w sztucznym świetle.
Konsystencja jest przyjemna, z tych kremowych. Nie smuży (nie licząc tych linii po pędzelku) i kryje całkowicie przy dwóch warstwach. Pędzelek standardowy dla Avonu - plaski, nie za duży i równo ścięty.
Wysychanie mogłoby być lepsze. I pierwsza i druga warstwa potrzebuje trochę czasu aby porządnie stwardnieć.
Tak ogólnie to mi się podoba. Będzie dobry pod stemple :p
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko gładkie paznokcie)


I will tell You about the polish itself. The colour is weird... dark beige with copper tones. Sometimes I think it has some gold in it too. The finish is so frosty, which I didn't expect and I got a bit disappointed with it as You can see all the brush strokes. I hoped for a nice metallic. I think that if I apply the second coat with a sponge the strokes wouldn't be so visible. Besides that it has cute shiny particles that are more visible in artificial light.
The consistency is nice, creamy. It doesn't smudge (besides the brush strokes) and gives a full coverage with two coats. The brush is standard for Avon - flat, not too big and evenly cut. Drying time could be better. both first and second coat do need some time to get really hard.
I generally like it It will be nice under stamps :p
On photos: 2 coats + base coat (Joko smooth nails)


W sztucznym świetle wygląda tak:
In artificial light it looks like this:



Pozostałe dostępne odcienie:
Other available colours:


Coś czuje, za Wam się nie będzie podobał :p
I have a feeling You wont like it :p

19 komentarzy:

  1. a ja sobie myślę co to za seria lakierów,a to przecież magnetyczna :D ciekawy kolor,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny kolor! Tez lubię te mieniące się cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, zastanawiałam się nad całą serią :-) Ale warto byłoby je najpierw na wzornikach zobaczyć.
    Btw, ja też używam magnetycznych jak zwykłych lakierów. Te wzorki w ogóle mnie nie kręcą. A przez to, że są magnetyczne, mają nietypowe wykończenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie korci jeszcze czerwony/różowy odcień... ale pomyślę.
      Własnie to wykończenie mnie ciekawiło. Cos mnie na takie dziwne lakiery bierze.
      I tak teraz patrze na zdjęcia, to widać jakby ciemne smugi/drobinki. To pewnie te, co maja tworzyć wzroki pod wpływem magnesu...

      Usuń
  4. piękny kolor, na prawdę hipnotyzuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne masz pazurki :) a lakier ślicznie prezentuje się na paznokciach:) nie przepadam za Avonem ale ten kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się nie podoba, i magnetyczne gadżety też nie, nie dziwię się że go nie wzięłaś swoją drogą szybko się Avonowi przypomniało haha

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda super :) aż mi się przypomniało, że sama mam bardzo podobny lakier :D


    W wolnej chwili, zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. boski kolor ! zakochałam się w nim, mam ogromny sentyment do złotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny! Nie wiem, dlaczego nie pomyślałam, żeby używać magnetycznego, jak zwykłego lakieru. Bardzo ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. kurczę, jakoś tak nie w moim guście... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niee, tak mi się nie podoba, może po stworzeniu wzorku z magnesu by był lepszy

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor ale u mnie nie sprawdzają się lakiery z AVON szybko odpryskują i żadne utwardzacze mi nie pomagają - ale nie powiem te lakiery mnie również kusiły :)

    OdpowiedzUsuń