Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.10.2013

Zużyte we wrzesniu. Finished in September.


Wczoraj miało pojawić się jeszcze denko, ale nie wyszło  Jest dzisiaj i od razu przechodzę do rzeczy.

There was supposed to empties post yesterday, but I didn't manage to write it. It's gonna be today and I gonna get to it right away.



Ciało:
1. Yves Rocher żel pod prysznic pomarańcza z Florydy - nieziemski zapach soczystych pomarańczy! I to własnie za zapachy najbardziej lubię te żele. O innym pisałam TU. Kupiłabym ponownie.
2. Yves Rocher perfumowany żel pod prysznic wanilia i cytryna - limitowana edycja, piękny słodki, ale nie duszący zapach. Mam jeszcze balsam do ust o tym zapachu. Kupiłabym ponownie.
3. Avon Fresh Hydration chłodzący balsam do ciała z wyciągiem z trawy cytrynowej - całkiem przyjemny, lekki balsam na lato. Świeży zapach, szybko się wchłaniał, wystarczająco nawilżał. Taki zwyklaczek. Nie kupię ponownie.

Body:
1. Yves Rocher Florida Orange shower gel - amazing scent of juicy oranges! And the fragrance is what I love the most about those YR gels. About a different one I wrote HERE. I would buy again.
2. Yves Rocher Vanilla Lemon perfumed shower gel - limited edition, lovely sweet, but not overwhelming scent. I have a lip balm from this line. I would buy again.
3. Avon Fresh Hydration cooling body lotion with lemon grass - quite nice, light balm for summer. It has a fresh fragrance and absorbs fast. Moisturizing enough for summer. Very ordinary balm. I will not buy again.



Włosy:
4. Garnier Fructis Goodbye Damage odżywka do włosów - miałam napisać o niej opinie, ale jakoś mi to umknęło, a odzywka się skończyła :p. Jak to przy Fructisach bywa - zapach przepiękny, owocowy. Konsystencja bardzo gęsta, kremowa, przez co odżywka jest wydajna. Mocno wygładza i odżywia włosy. Ale wydaje mi się że też je nieco obciąża. Niezwyklej poprawy w stanie włosów nie zauważyłam, ale odżywka jest przyzwoita. Nie wiem czy kupie ponownie.
5. Gliss Kur Oil Nutritive szampon - bardzo go lubię. Nawilża i wygładza włosy. Pięknie pachnie. Kupię ponownie. [pełna recenzja]
6. Joanna Serum wzmacniająco-regenerujące do zniszczonych końcówek włosów - używałam jako kuracje na noc. Na umytych, wilgotnych włosach nie widziałam żadnego efektu. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]

Hair:
4. Garnier Fructis Goodbye Damage hair conditioner - I was supposed to write a full review, but I forgot about it and then the conditioner ended :p. As in all other Fructis products, the smell is amazing, fruity. The consistency is very thick, creamy and it makes it efficient. It smoothes and nourish the hair nicely. But I also think that it makes them a bit heavy. I didnt notice any extreme  regeneration fo my hair, but it is a good conditioner. I dunno if I am gonna buy it again.
5. Gliss Kur Oil Nutritive shampoo - I really like this one. It moisture the hair and smoothes them. Lovely fragrance. I will buy again. [full review]
6. Joanna strengthening and regenerating serum for damaged hair ends - I was using as a serum for the night. I didn't see any effect when I was applying it on my wet, washed hair. Will not buy again. [full review]



Twarz:
7. Yves Rocher maseczka peel off zwężająca pory - maseczka, która w sumie mnie nie zachwyciła. Wygładza twarz, ale za słabo oczyszcza. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
8. Ziaja Sopot Spa peeling gommage - bardzo przyjemny w użyciu, delikatny peeling. Pięknie pachnie, wygładza twarz. Nie wiem czy kupię ponownie. [pełna recenzja]
9. Montagne Jeunesse Odstresowująca maseczka z błotem z Morza Martwego - świetna maseczka schowana w paskudnej saszetce. Podoba mi się tez jej zapach. Kupie ponownie. [pełna recenzja]
10. Oriflame Oczyszczający scrub i maseczka Pure Skin - peeling słaby, maseczka fajna i ją bym kupiła jeśli jest w tubce. [pełna recenzja]

Face:
7. Yves Rocher botanical purity peel-off mask - it didn't woo me. It makes the skin smoother but it doesn't clean it as much as I would like to. I will not buy again. [full review]
8. Ziaja Sopot Spa smoothing gommage peeling - very pleasant to use, delicate peeling. Lovely fragrance, smoothes the face. I dunno if I am gonna buy it again. [full review]
9. Montagne Jeunesse Dead Sea Anti - Stress Mud Masque - amazing mask hidden in an ugly sachet. I also like it's fragrance. I will buy again. [full review]
10. Oriflame Pure Skin 1 Clarifying Scrub 2 Purifying Mask - the peeling is too gentle, mask is cool and I would by it if it is available in a tube. [full review]



Pozostałe:
11. ArtDeco baza po cienie - genialny produkt. Bardzo wydajna i nie udało mi się jej całej zużyć. Zrobiła się twarda i zaczęła się rolować, ale używałam jej kilka lat. Teraz mam bazę z Avonu, ale nie jest tak dobra jak ta z ArtDeco. Jeśli nie znajdę nic równie dobrego, a tańszego, to z pewnością do niej wrócę.
- próbka Oriflame Optimals matujący krem-żel na noc - bardzo fajna, treściwa konsystencja i świetne nawilżanie. Tylko po co mi mat w nocy... Skusiłabym się na słoiczek, jeśli będzie w promocji.
- Joanna Argan Oil szampon i odzywka - ani jedno, ani drugie mnie nie zachwyciło  Nie kupię.
- Regenerum serum do włosów - próbka starczyła na 1 raz, ale i tak wiem, że kupię calą tubkę. Świetnie wygładza włosy!
- Avon Rare Sapphires - coś ta woda w sobie ma i raz mi się podoba czasami nie mogę jej znieść. 

Other:
11. ArtDeco eye shadow base - amazing product! Super efficient and I didn't manage to finish it all. It dried out and started to roll. But I was using it for a few years. Now I have Avon base and it is not as good as the ArtDeco one. If I don't find anything as good as this one, but cheaper  I will definitely get back to it.
- a sample of Oriflame Optimals matte touch night gel-cream - it has a really nice reach consistency and moistures well. But I dunno why would I need matte for the night... I would buy a whole jar in some cool promotion.
- Joanna Argan Oil shampoo and conditioner - I didn't like any of those. I will not buy.
- Regenerum hair serum - this sample last me just for one time, but I already know I will buy the whole tube. It smoothes the hair so nicely!
- Avon Rare Sapphires - this fragrance has something that one I really it, and other time I cannot stand it.

To wszystko. Znacie któryś produkt? Spisał się u Was?
That's all. Do You know any of those products. Did it work for You?

8 komentarzy:

  1. Z peelingów to mam swój ulubiony peeling enzymatyczny w...proszku :D rozrabia się z wodą, jest wydajny i może stac dłużej otwarty niż inne kosmetyki a do produktów firmy Ziaja to się nawet nie zbliżam

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam żel kawowy z YR fajny był

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba zdecyduję się na ten peeling z ziajki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zużyć :) też lubię żele Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkretne zużycia.. Akurat nie miałam żadnego z twoich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zużycia le ja niestety nic nie miałam z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Garnierowskie produkty do włosów mają własnie śliczne zapachy, a ta odżywka według mnie rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń