Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.10.2013

Zmiany nagłówka ciąg dalszy... a change of my headline continues...

Jeszcze trochę o nagłówku. Wczoraj w poście wspomniałam o zmianie i jeszcze wczoraj nagłówek wyglądał tak: 

Ok, little but more about the headline. Yesterday I mention about the chance, and yesterday it looked like this:


Dzisiaj jest już jasny szary. Uwielbiam czarny kolor, ale wyglądał bardzo ciężko w porównaniu z reszta bloga. I mimo, że w tej czarnej wersji najbardziej mi eis podobał, to nie wyglądał dobrze. Tak wiec dzisiaj jest szary.

Today it's already lighter grey. I love black colour, but it did seemed o be too dark comparing to the rest of the blog. And though I liked it that way, it didn't look the best. So now it is grey:


Przypomnę jeszcze stara wersję
Let me just remind You the old one:


Czarny, czy szary lepszy? Jakieś sugestie?

Which one is better, black or grey? Any suggestions?

11 komentarzy:

  1. Myślę, że szary wygląda lepiej. W ogóle zmiana jak najbardziej na plus. Poprzedni nagłówek był takim misz-maszem kosmetycznym, nowy świetnie nawiązuje do Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna chciałam ten misz-masz zmienić, ale nie miałam pomysłu :)
      Ten est zdecydowanie mój )

      Usuń
  2. Szary zdecydowanie lepiej, czarne tło nagłówka jakoś tak nie pasowało do reszty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostanie szary... przynajmniej na jakiś czas :)

      Usuń
  3. Szary zdecydowanie lepiej. Czarny był troszkę przytłaczający.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szary wygląda o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szary jest zdecydowanie bardziej czytelny, zwraca się uwagę na zdjęcia i napis :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi bardziej podoba się czarny - taki wyrazisty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, mi się czarny tez bardziej podoba. Ale zupełnie do bloga mi nie pasuje. Musiałabym tlo na ciemniejsze zmienić. Za ciężko wyglądał przy tych wszystkich jasnych kolorach.

      Usuń
  7. A mi tam oba bardzo się podobają - i jaka piękna twórczość w tle :)

    OdpowiedzUsuń