Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.10.2013

Wrześniowe zdobienia. September nail art.

Wrzesień za nami, czas na podsumowania. Dzisiaj pokażę Wam w skrócie co zmalowałam na paznokciach, a jutro zapraszam na denko i haul. 

Z ilości zdobień jestem zadowolona. Każdy manicure nosiłam kilka dni i przyznam, że z każdym dobrze się czułam. Ale moim ulubionym był czarno biały splatter oraz dwa stempelkowe - kwiaty na morskim tle i te nieregularne fioletowe kropy. 


September has passed, time for some summaries. Today I'll show You what I managed to do on my nails, and tomorrow will be haul and empties.

I am happy with the amount. I managed to wear each manicure for a few days and I felt good with every single one. But my fav was definitely the black and white splatter and the two stamped ones - flowers on teal and the irregular purple circles.

Bez stempelków tym razem... No stamps this time...

Kiko Sugar Mat 632 True Red + Pueen 22

Kiko Sugar Mat 638 Taupe + Pueen 09

Splatter z ćwiekami. Splatter with studs.

Czarny mat i foliowe kropy. Black matte and transfer foil dots.

Andreia nr 99 i malowane kwiatki.

Kiko 300 Pearly Malachite Green + Pueen 15


Który Wam się spodobał najbardziej? 

Which one do You like the most?

15 komentarzy:

  1. zakochana jestem w tych fioletowych kwiatuszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. splatter z ćwiekami jest moim number one :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie bardzooo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatuchy na turkusie wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mi się podobają i ciężko mi wybrać 1 najlepszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czarno-białe, jak ja to nazwywam - plujki - są fenomenalne! taką klasykę to ja lubię :) wszystkie zdobienia mają swój urok, ale najbardziej zapadnie mi w pamięć plujka :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie mnie się podobają, trudno tu wybrać coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Splatter z ćwiekami wygrywa wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Splatter plus ćwieki - wyszło świetnie:)

    OdpowiedzUsuń