Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.10.2013

Wrześniowe łupy. Septembers booty.

Haul w tym miesiącu malutki (nie wspominając zakupów na Ebay'u, które już pokazywałam TU). Przyszła do mnie paczuszka z Polski z kilkoma produktami z Avonu i Oriflame. A miejscowo kupiłam tylko szampon i żel pod prysznic. W tym miesiącu sobie odbije :p hihihi

This months haul is rather small (not mentioning my Ebay shopping that I was showing HERE). I received a parcel from Poland with some Avon and Oriflame products. And locally I just got a shampoo and shower gel. I'll catch up this month :p hihihihi 



Przyszła tez wygrana z bloga Stefani. Produkty ze sklepu BornPrettyStore mogłam wybrać sobie sama :)

I also received a giveaway prize from Stefani's blog. I could choose the products from the BornPrettyStore on my own :)


Chciałybyście o czymś przeczytać w pierwszej kolejności?

Would You like to read about first?

18 komentarzy:

  1. widzę same fajne rzeczy ;)) lubię szampony z HE, miałam niebieski , cudownie pachniał, jestem ciekawa jak ten się spisze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z ich odzywek. Szampon tez jakiś już kiedyś miałam i był fajny.

      Usuń
  2. Chciałabym przeczytać o peelingu z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno poświecę mu osobna notkę. Jeszcze nie używałam, ale siostra się nim zachwyca ;)

      Usuń
  3. te naklejkowe kotwice mi się podobają :) muszę pomyśleć o takich bliżej wakacji ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak się sprawdzi ten peeling z Avonu :)
    A z BPS ten holoś musi być piękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingu użyłam raz... myślałam ze będzie mocniejszy.
      Bedzie recenzja jak jeszcze trochę poużywam :)
      Holoś jest cudny! Juz chce więcej :p

      Usuń
  5. jestem ciekawa naklejek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o będą nowe zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak się spisze ten szampon z HE :))

    OdpowiedzUsuń
  8. "miejscowo kupiłam tylko szampon i żel pod prysznic. W tym miesiącu sobie odbije :p hihihi"
    czekam na haul :D
    chętnie poczytałabym o tym lakierze z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W PL czeka na mnie kilka paczek... haul będzie spory ;)

      Usuń
  9. o, widzę, że skusiłaś się na peeling PS - jestem ciekawa czy Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym chciała o fioletowych lakierze z Avonu:) świetne rzeczy.. i jakie sobie cudeńka powybieralaś z BPS:D

    OdpowiedzUsuń
  11. You picked great stuff! I'm glad you finally got them :D

    OdpowiedzUsuń