Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.10.2013

Śliwka, złoto i stemple. Plum, gold and stamps.


Znowu stempelki. Mogłabym tak stemplować każdy lakier we wszystkie możliwe wzorki. Uwielbiam stemple!

Stamps again. I could stamp every single polish with every possible pattern. I love stamps!


Tu mamy ciemną śliwkę z Avonu Plum Seduction i też z Avonu zloty Golden Vision. Oba lakiery bardzo lubię. Zloty przyjemnie się odbija, chociaż brakuje mu trochę ostrości. Mimo to podoba mi się efekt.
Na koniec nałożyłam Golden Rose Gel Look top coat. Lubię go, bo nie rozmazuje wzorków :).

Here we have dark plum from Avon Plum Seduction and gold one also from Avon Golden Vision. I like both polishes. The gold one stamps ok, but it is missing the sharpness. I still like the effect. 
In the end I added Golden Rose Gel Look top coat. I like it, 'cause it doesn't smudge the patterns :).


I jeszcze prawa ręka.
And my right hand.


Wzorek pochodzi z płytki Pueen 15

The pattern is from Pueen 15 stamping plate.


27 komentarzy:

  1. Golden Rose nie rozmazuje wzorków... chyba muszę go wypróbować ;) Co do samych paznokci średnio mi się podobają, chyba nie moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie są lepsze topy, ale ja mam akurat i ten i u mnie świetnie się sprawdza.

      Usuń
  2. mi się za to bardzo podobają :D ja tez lubię stempelki ale mogły by zawsze mi wychodzic ja bym sie za to nie obraziła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, eleganckie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta płytka pięknie się prezentuje z tym fioletem! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te Twoje wzorki na paznokciach :)
    A złoto z fioletem... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt daje połączenie tych kolorów i wzór stempli :]

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie,klasycznie i tak trochę retro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamuniu, jakie śliczności *.* uwielbiam Twoje stemplowane wzorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale to pięknie wygląda! Super jest ta płytka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieco świątecznie :)
    Jak bym miała dobre płytki to też bym stemplowała ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie, a ja nadal walczę ze stempelkami, na razie to one wygrywają ;-(

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne mani, takie mroczne trochę, ale i eleganckie ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wzorek. Czaiłam się na tę śliweczkę z Avonu, ale ostatecznie wylądował u mnie lakier Decadence.

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale wygląda z tymi wzorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że sporo stemplujesz :) Dopiero dotarłam na Twój blog, więc nadrabiam i nie wiem czy probowałaś stemplować magnetycznymi lakierami z Essence. Są rewelacyjne. Ja z kolei prowadzę krucjate pod tytulem top coat, który nie będzie rozmazywał. Muszę kupić ten Gel Look.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnego magnetycznego Essence, ale jeśli mówisz ze dobre do stempelków, to się im przyjże (jak na jakiegos trafie).
      U mnie ten GR bardzo dobrze się spisuje :)

      Usuń
    2. Na prawdę polecam, Essence wprowadza co sezon nowe kolory. Dzisiaj widziałam czerwony! i zielony! (mam oba ale jeszcze dziewice) Z tych poprzednich mam złotawe odcienie, ciemne srebro. Odbijały się ekstra, poza tym planuję recenzję lakierów pod kątem stemplowania nimi, ale to w grudniu gdzieś pewnie, jak na dobre wystartuję. Aha i ja dzisiaj dorwałam tego GR, wypróbowałam na razie na jednym paznokciu i zapowiada się fajnie :)

      Usuń
    3. Dzięki za cynk :) W takim razie muszę ich poszukać. Ciągle nie mam dobrze steplujacego się złota i srebra własnie. Czerwony tez by się przydał. No i jakiś dobry biały....

      Usuń
    4. Złotka od nich były fajne, tylko właśnie chyba BYŁY. Oni zmieniają kolory i nie widziałam u siebie już złota. Wypróbowałam za to ową "czerwień" jest bardziej różowawa niż krwisto czerwona, ale to i tak mało spotykany drogeryjny kolor nadający się tak dobrze do stempli. Biały polecały znajome z forum też z Essence, ten dedykowany do stempli.

      Usuń