Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.10.2013

Sally Hansen "Triple Shine" (nowości/new)

Jejku, zobaczcie jakie śliczne lakiery zostały wprowadzone przez Sally Hasnen :) Już same buteleczki są prześliczne, proste, eleganckie. A wybór kolorów to już marzenie. Widziałyście już je może gdzieś?.

Geez, look how pretty polishes were launched by Sally Hansen :) I love those lovely, simple and elegant bottles. And the choice of colours is a pure dream. Did You see them somewhere already?


"Czym są: największe, najśmielsze, najbardziej blyszczace kolory. Gdy chodzi o połysk, kluczowym słowem jest więcej, więcej, więcej. Dlatego Sally Hansen dostarcza maksymalny blask do najbardziej porzadanych koloraow w tym sezonie Triple Shine Nail Color. Sally Hansen wie, że wysoki połysk, jest to, czego pragnievie. Jednak codzienne mycie rąk może sprawic, ze kolory blakna na wskutek wysokiego pH wody, detergenty moga zmatowic polysk i wszystko od chloru po wysoka temperature może uszkodzić cenny połysk. Na szczęście ta innowacyjna formuła oferuje jedyny w swoim rodzaju Ultimate Shield Complex  zaprojektowany, aby pomóc lakierowi stawic czola codziennym czynnosciom. W najnowszej przełomu od Sally Hansen, ostateczne instytucji kolor, Triple Kolor Nail Shine żeni sama blask z odcieniami tej chwili dla non-stop wiec kolory można pożądać."

"WHAT THEY ARE: Biggest, boldest, shiniest colors. When it comes to a brilliant shine, the key word is more,more, more. That’s why Sally Hansen is bringing maximum radiance to the season’s most covetable colors with the new Triple Shine Nail Color. Sally Hansen knows that high shine is what you crave. Yet, daily hand washing can eat away at color due to water’s high pH, detergent can dull shine, and everything from chlorine to heat can damage polish’s precious luster. Luckily, this innovative formula features a one-of-a-kind Ultimate Shield Complex, designed to help polish withstand the wear and tear of everyday living. "

110 Bait Me
120 Calm Up
130 Blow Bubbles
150 Pool Party

160 Make Waves
170 Great White
140 Drama Sheen
180 Oyster Bar

200 Pixie Slicks
210 Ree-Raf
220 Flame-On
230 Red Snapper

240 Play Koi
250 Lemon Shark
260 Statemint
270 Kelp Out

280 Dive In
290 Vanity Flare
300 Pearly Whites
310 Twinkled Pink

320 Dream Sequins
330 Fanta-sea
340 Scale Up
350 Seanic

360 Sparkling Water
370 Hypnantical
380 Wavy Blue
390 Sparks Fly

Oj... ciężko byłoby mi się zdecydować na kilka kolorów :p

It woudl be hard for me to choose just a few colours :p

16 komentarzy:

  1. Wow, jakie cudeńka! Najchętniej wszystkie przygarnęłabym je wszystkie do siebie! Szczególnie te w odcieniach niebieskiego, Pool Party <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ostatnie z drobinami wyglądają bardzo kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. brokatowe bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kształt buteleczek bardzo mi się podoba. Lakiery same w sobie są kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa śliczności, chcę te wszystkie z drobinkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pytaj mnie które mi wpadły w oko,bo...wszystkie :D
    Jeszcze ich nie widziałam...ale jutro będę w Rossmannie gdzie jest szafa Sally Hansen,to zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem Cię, mi też byłoby ciężko wybrać tylko kilka kolorów...Jestem ich strasznie ciekawa i mam nadzieję, że będzie je gdzieś można u nas dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mrr wyglądają genialnie :D chciałoby się...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieźle się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łooohohoho... mam wrażenie, że rynek lakierowy nie rozwija się, ale galopuje!! :D BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam ich jeszcze. I może lepiej (dla mojego portfela :P)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudności <3 przykarnęłabym nie jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nie widziałam, ale miałabym problem z wyborem ;)

    OdpowiedzUsuń