Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.10.2013

Rozdanie z okazji...

(sorry, Polish only)

... mojego wyjazdu do Polski :) A co!
Poza tym chciałam się podzielić kilkoma rzeczami. W życiu nie dam razy zużyć worka ćwieków czy metrów folii. Któraś z Was mi zatem w tym pomoże.



Rozdanie jest malutkie, więc zasady są bardzo proste.
Wystarczy obserwować bloga i podać adres email.
Jeśli chcecie, możecie udostępnić link do rozdania w dowolny sposób: banner na blogu, info w poście, FB...Zostawcie mi wówczas linka do siebie w formularzu (w przeciwnym razie zostawcie pole puste).

Rozdanie trwa od dzisiaj do 24 października do północy.

Do zgarnięcia jest:



 - 3 arkusze złotych i srebrnych naklejek na paznokcie, 



- słoiczek owoców fimo (pomarańcze, cytryny, arbuzy, truskawki, jabłka...) 
- cekiny
- 50 srebrnych kwadratowych ćwieków 3 mm
- 50 złotych okrągłych ćwieków 3 mm 
 

- płytka ze sklepu Born Pretty Store (nowa z niebieska folią ochronną)



- 4 kawałki folii transferowej o długości 9 cm każda (m. in. koronkowa, którą pokazywałam TU). 

Wypełnijcie formularz i trzymajcie kciuki :)


a Rafflecopter giveaway

27 komentarzy:

  1. fajne nagrody i zdecydowanie warto wziąć udział! :)
    tym razem odpuszczę, gdyż aż tak wielkim paznokciowym maniakiem nie jestem ;)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te ozdoby ale przy moim tempie malowania pazurków to nigdy bym ich nie zużyła - ale te owoce są kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako: 0jla
    e-mail: aleksandra.kuska@wp.pl
    spróbuję swojego szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisze swoje dane w formularzu w poscie.
      Powodzenia :)

      Usuń
  4. gotowe :) ta płytka mnie przekonała ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobione. W ogóle zdałam sobie sprawę z tego, że do tej pory cię nie obserwowałam! Nie wiem jak to się stało, ale już to nadrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nagrody! oczywiście też się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. extra nagrody :) zgłosiłam się ;) owocki marzą mi się od dłuższego czau ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysłane - owocki wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że poszło.... matko ja i te formularze:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda do zdobycia <3 Więc się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gotowe, wszystko mnie skusiło, wpasowałaś się idealnie w mój gust ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne cudeńka płytki marzenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ummm czy moje zgłoszenie do Ciebie dotarło ?trochę techniki i człowiek się gubi:P

      Usuń
  13. zgłoszenie wysłane, płytka cudowna

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeejku, tak jak wszystkie dziewczyny - bardzo chciałabym zgarnąć te nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudowne nagrody :)
    Nie wiem czy zrobiłam wszystko dobrze, ale zgłoszenie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obsewuję
    e-mail :agusia0510@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepiej cieszą oko owocki! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieje że jeszcze zdążyłam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego tak późno tu wpadłam? :C

    OdpowiedzUsuń